Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
TributePortfolioUS$ 141
Booking.comUS$ 140
Expedia.comUS$ 149
Hotels.comUS$ 149
TravelocityUS$ 149
Orbitz.comUS$ 149
Beoordeeld op 18 september 2022 via mobiele applicatie

Ruime kamer, comfortabel bed en fijne kussens. Mooi uitzicht richting de binnenstad. Mooie entree en ontbijtruimte. Skybar niet bezocht, maar zal ook perfect zijn.
Paar verbeterpunten: het raam was aan de binnenkant niet schoon en ook de badkamer rook niet fris.

Reistype: Reisde alleen
Jorrick Bollen, Gastenservice/Front Office van The Den, 'S-Hertogenbosch, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2022

Beste 952antond,

Als eerst wil ik u bedanken voor het plaatsen van een review op Tripadvisor.
Het is fantastisch om te lezen dat u zo genoten heeft van onze kamers en het hotel.

We zullen de feedback punten die door u gedeeld zijn intern meenemen.

Jorrick Bollen
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 11 september 2022 via mobiele applicatie

Het hotel ziet er erg mooi en luxe uit. Het personeels was erg vriendelijk en we werden netjes bediend in het restaurant. Wel jammer dat het hotel geen eigen parkeergarage heeft. Helaas €35,- parkeerkosten bij een parkeergarage moeten betalen.

Kamertip: Parkeermogelijkheid is er niet bij het hotel zelf, wel een prima kiss & ride. Station is 10 min lopen.
Beoordeeld op 9 september 2022 via mobiele applicatie

Niet in The Den overnacht, wel als gast een bezoekje gebracht aan de mooie rooftopbar. Je zit hier op een rustige locatie recht langs het spoor, en de bar is heel mooi gestyled. Cocktails zijn wat duurder dan elders in de stad, maar wel met liefde gemaakt. Ook de inktvis als borrelhapje was heerlijk!

Beoordeeld op 4 september 2022

Het hotel is erg nieuw, en de toegang vanaf de Paleisbrug is ideaal. Je kan het goedkoopst parkeren bij de P+R welke naast de brug ligt.

De kamer zelf (412) was een grote kamer met enorme tv, ideaal dat je naar de tv kan casten voor Netflix/andere apps. Heerlijk bed, goede klimaatbeheersing maar de schoonmaak was ondermaats (stof/haren). Dit gemeld bij de receptie en het is daarna wel opgepakt.

Het ontbijt is uitgebreid en heeft veel variatie. De afstand tot het centrum is ook prettig, en de rooftopbar hadden we iets meer van verwacht omdat het dak niet open is en je dus in feite gewoon een flinke glazen wand hebt.

Al met al zou ik er wel zeker terugkomen.

Beoordeeld op 19 augustus 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijke overnachting gehad in dit mooie hotel, ontbijt was super en de rooftopbar is geweldig mooi, een aanrader om daar een lekkere cocktail (of iets anders) te gaan drinken en te genieten van de skyline van Den Bosch! Vriendelijk en behulpzaam personeel, kortom, wij hebben genoten!

Datum van verblijf: augustus 2022