TributePortfolio
Expedia.comUS$ 122
Priceline
TravelocityUS$ 122
Beoordeeld op 7 augustus 2022 via mobiele applicatie

The Den is een mooi hotel op een prachtige locatie, de stad en natuur direct om de hoek. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Tevens verhuurt het hotel fietsen, waarmee je prachtige tochten kunt maken in de omgeving. Verder is het maken van een boottocht op de Binnendieze een aanrader!

Kamertip: Een aanrader is het terras van Nomnom, Italiaans restaurant Deeg en Ostana. Ook de bar en rooftop terras in het hotel is een aanrader!
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 31 juli 2022 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, mooie en ruime kamers met zalig bed. Grote badkamer met super lekkere regen douche. Gevarieerd uitmuntend ontbijt, voor elk wat wils .Op loop afstand van de stad en meerdere parkeer mogelijkheden in de buurt. Een echte aanrader

Beoordeeld op 30 juli 2022 via mobiele applicatie

Snelle booking voor een verblijf in Den Bosch in dit super leuke, gezellige, moderne en zeer comfortabele hotel The Den. Het ligt centraal, vlak bij het station, bioscoop en een handvol restaurants en op loopafstand van het centrum. Het hotel zelf heeft een erg leuke roof top bar, met prachtig uitzicht over Den Bosch!
De kamers zijn modern, comfortabel en schoon.

Beoordeeld op 20 juli 2022 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Erg mooi. Zelfs personeel is mooi en super vriendelijk. Geweldig ontbijt ook.
In parkeergarage Paleismuseum kan je je auto laden. Is wel 10 min lopen even. Er is een garage ook om de hoek.

Hotel is net open. Stille kamer en goede bedden

Beoordeeld op 19 juli 2022 via mobiele applicatie

Aanrader fijn vriendelijk personeel alles is heel schoon en uitstekende bedden de suite heeft een grote flatscreen en wat ook makkelijk is een strijkplank met strijkijzer ik verblijf meerdere dagen en kom zeker terug

Reistype: Reisde alleen