Leg de laagste prijs van deze websites vast
TributePortfolioUS$ 116
Expedia.comUS$ 123
Hotels.comUS$ 123
PricelineUS$ 115
TravelocityUS$ 123
Orbitz.comUS$ 123
Beoordeeld op 31 juli 2022 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, mooie en ruime kamers met zalig bed. Grote badkamer met super lekkere regen douche. Gevarieerd uitmuntend ontbijt, voor elk wat wils .Op loop afstand van de stad en meerdere parkeer mogelijkheden in de buurt. Een echte aanrader

Beoordeeld op 30 juli 2022 via mobiele applicatie

Snelle booking voor een verblijf in Den Bosch in dit super leuke, gezellige, moderne en zeer comfortabele hotel The Den. Het ligt centraal, vlak bij het station, bioscoop en een handvol restaurants en op loopafstand van het centrum. Het hotel zelf heeft een erg leuke roof top bar, met prachtig uitzicht over Den Bosch!
De kamers zijn modern, comfortabel en schoon.

Beoordeeld op 20 juli 2022 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Erg mooi. Zelfs personeel is mooi en super vriendelijk. Geweldig ontbijt ook.
In parkeergarage Paleismuseum kan je je auto laden. Is wel 10 min lopen even. Er is een garage ook om de hoek.

Hotel is net open. Stille kamer en goede bedden

Beoordeeld op 19 juli 2022 via mobiele applicatie

Aanrader fijn vriendelijk personeel alles is heel schoon en uitstekende bedden de suite heeft een grote flatscreen en wat ook makkelijk is een strijkplank met strijkijzer ik verblijf meerdere dagen en kom zeker terug

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 18 juli 2022

Wat een fijne beleving van een zeer net en modern hotel. Kamers waren van alle gemakken voorzien, de regendouche was heerlijk. De service was ook zoals je dat mag verwachten van een Een hele mooie ervaring, we komen er zeker nog terug.