Priceline
Expedia.comUS$ 149
Hotels.comUS$ 149
TravelocityUS$ 149
Beoordeeld op 20 juli 2022 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Erg mooi. Zelfs personeel is mooi en super vriendelijk. Geweldig ontbijt ook.
In parkeergarage Paleismuseum kan je je auto laden. Is wel 10 min lopen even. Er is een garage ook om de hoek.

Hotel is net open. Stille kamer en goede bedden

Beoordeeld op 19 juli 2022 via mobiele applicatie

Aanrader fijn vriendelijk personeel alles is heel schoon en uitstekende bedden de suite heeft een grote flatscreen en wat ook makkelijk is een strijkplank met strijkijzer ik verblijf meerdere dagen en kom zeker terug

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 18 juli 2022

Wat een fijne beleving van een zeer net en modern hotel. Kamers waren van alle gemakken voorzien, de regendouche was heerlijk. De service was ook zoals je dat mag verwachten van een Een hele mooie ervaring, we komen er zeker nog terug.

Beoordeeld op 10 juli 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel aan de rand van het centrum. Prachtige moderne kamers en hal, luxe badkamer, zeer schoon en heerlijk ontbijtbuffet. Als je parkeert in garage Paleiskwartier kun je het best zo ver mogelijk doorrijden van het station af dan sta je bijna naast het hotel. Een minpunt was dat we bij inchecken gelijk een borg moesten betalen van 50 (creditcard) of 100 euro(bij pinnen). Dat stond nergens vermeld en vond ik erg veel. Toen ik vroeg waarom, zou dat zijn om plunderen van de mini bar te voorkomen. De minibar in de kamer was echter leeg. Beetje vreemde gang van zaken.

Beoordeeld op 10 juli 2022 via mobiele applicatie

Samen met mijn dochter van 9 jaar een heerlijke overnachting gehad. Topkamer met prachtig uitzicht, fantastisch bed en douche. Vriendelijk personeel, heerlijk gedineerd en ontbeten. Voor herhaling vatbaar!