Movenpick
Expedia.comUS$ 106
Hotels.comUS$ 106
PricelineUS$ 99
Beoordeeld op 14 maart 2022

Zeer comfortabel hotel. Mooie kamers met erg goede bedden. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Vriendelijke jonge bediening, Twee maal gedineerd. Mooie menukaart met lekkere gerechten. Op korte afstand van hotel kan je gebruikmaken van een buspendeldienst die meerdere maken per uur naar het centrum van den Bosch gaat.
Gelegenheid om op het buitenterras van het hotel te ontbijten of te dineren,
Nette prijsstelling voor de hotelkamers.

Datum van verblijf: juli 2021
Claudia Kuijs-Esser, Guest Services / Front Office van Movenpick Hotel 's-Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2022

Beste Tobias,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wij danken u voor uw verblijf in ons hotel en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als onze gast.

Beoordeeld op 26 oktober 2021

Een comfortabel hotel, met een heel prettge kamer. Goed bed, bad en aangename aankleding. Het hotel ligt prima aan de noord-zuid verbinding en ook dicht bij het centrum. Gratis parkeren voor gasten. De inchecjkperocedure duurde echter heel erg lang en ingewikkeld ondanks e-reservering. Aardige mensen maar traaaaag... Redelijke prijs.

Datum van verblijf: oktober 2021
Claudia Kuijs-Esser, Guest Services / Front Office van Movenpick Hotel 's-Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2021

Beste Max,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Beoordeeld op 11 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel, zeer vriendelijk personeel, heerlijk en goed ontbijt.
Douches op de 4e verdieping waren slecht, bijna geen water uit de douche. Bedden verder prima.
Schoon, en een prima bar. Heerlijke koffie met warm appelgebak. Openbaar vervoer op loopafstand

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 4 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel. Vriendelijk personeel, goede kamers en schoon. Wij zijn 6 dagen hier geweest en het was een prima verblijf!!
Echt een aanrader, heb al diverse hotels meegemaakt, maar dit is echt 1 van de betere. Eten is ook erg goed en lekker. Super hotel!!

Datum van verblijf: september 2021
Claudia Kuijs-Esser, Guest Services / Front Office van Movenpick Hotel 's-Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2021

Beste Hennie,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd.
Het doet ons plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad.

Beoordeeld op 22 september 2021

Wat een top hotel en een super verblijf hebben wij gehad. Wij hebben gebruik gemaakt van een leuke weekendaanbieding.

Zeer vriendelijk personeel. Speciale complimenten aan medewerker Brent die zeer correct en vriendelijk is. Hij heeft oog voor detail en staat constant 'aan.

Schone kamers. Badkamer wel wat gedateerd. Super goede bedden en beddengoed.
Prijs/kwaliteit is prima!

Den Bosch is echt een aanrader!

Datum van verblijf: september 2021
Claudia Kuijs-Esser, Guest Services / Front Office van Movenpick Hotel 's-Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2021

Beste heer, mevrouw,

Het doet ons plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad.