Movenpick Hotel 's-Hertogenbosch
US$ 125*
US$ 100*
US$ 96*
  • Restaurant
Landgoed Huize Bergen(Vught)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 87*
  • Gratis parkeren
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, goede bedden, prima badkamer, uitgebreid ontbijt, goede service. Aan de snelweg vlak naast het provinciehuis, goed bereikbaar, goede verbinding naar het centrum. Ruime parkeervoorzieningen.

Verbleef: januari 2018, reisde alleen
hotel5216, General Manager van Movenpick Hotel 's-Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 januari 2018

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd.

Wij danken u voor uw verblijf in ons hotel en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als onze gast.

6 januari 2018 beoordeeld

wat een heerlijk hotel!
personeel vriendelijk, ruime kamers en een heel luxe ontbijt!
een compleet plaatje! ik raad dit iedereen aan.
heerlijk winkelen in Den Bosch, leuk restaurantje opzoeken en wat na drinken aan de bar van het hotel

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden

Geachte mevrouw,

2 januari 2018 beoordeeld

Voor een korte kortbij vakantie het ideale hotel om te verblijven. Het ligt weliswaar aan de rand van de stad, maar je kan er je auto (gratis) parkeren. Wanneer je naar de stad wil geen, geen probleem! Vlakbij is een bushalte (soort park&ride) ticketje kopen aan de receptie (€4) en dan kan je de ganse dag pendelen!

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mövenpick Hotels & Resorts
hotel5216, General Manager van Movenpick Hotel 's-Hertogenbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van uw verblijf. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd en delen wij graag met onze medewerkers.
Het doet ons plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad.

Wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als gast in ons hotel.

2 januari 2018 beoordeeld

in mijn kamer was zwaar gerookt, maar dit was goed verstopt, waardoor je pas in de nacht de rook lucht voor je kiezen krijgt. wel gemeld, maar werd niks aan gedaan. zal mogelijk een uitzondering zijn geweest, maar aan de reactie te zien, zou het me niks verbazen als dit vaker voorkomt.

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw beoordeling. Uw feedback helpt ons de kwaliteit van ons product en onze service te verbeteren.
Ons hotel is absoluut een 100% niet rokers hotel. Wij proberen er alles aan te doen om onze policy te handhaven. Het spijt ons te vernemen dat er voor u op de kamer gasten zijn geweest die zich niet aan ons 100% niet roken beleid hebben gehouden.
Wij bieden u dan ook onze welgemeende excuses aan.

Wij danken u voor uw verblijf.

2 januari 2018 beoordeeld

Een zeer goed hotel met zeer vriendelijk personeel,het,eten was uitstekend
ik kan dit hotel iedereen aanraden,fijne bedden ,goed ontbijt en dicht bij het centrum van den bosch
wij hebben goede ervaring met dit hotel

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd en delen wij graag met onze medewerkers.
Het doet ons plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad.