Travelocity
Expedia.comUS$ 151
eDreams
getaroom.comUS$ 162
Beoordeeld op 11 juni 2021 via mobiele applicatie

Na het parkeren van de auto in de naastgelegen parkeergarage ( hartje centrum) werden we zeer hartelijk ontvangen. De kamer was heerlijk fris en schoon, smaakvol ingericht, een heerlijk bed, mooie grote tv en erg fijne badkamer met regendouche met prima waterstraal. De airco was nodig en werkte prima. In de ochtend heerlijk buiten gemaakt van het ontbijt met verse broodjes, croissants, smaakvol beleg, en prima koffie. Echt een perfecte plaats om te verblijven in hartje den Bosch met de korte putstraat om de hoek met vele goede restaurants. Ik kan dit hotel zeer aanbevelen !

Kamertip: Door de week is het wat rustiger, en daardoor iets fijner om de verkennen, ga zeker naar de korte putstraat genieten in 1 van de restaurants
Beoordeeld op 4 juni 2021

Prima hotel met parkeerplaats direct onder hotel en op 2 minuten van de Korte Putstraat, het eetstraatje van de stad. 5 min lopen naar de markt. Kom snel weer terug! Sfeer en personeel geweldig en erg toegankelijk

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 28 mei 2021

Vriendelijke ontvangst, men neemt de tijd voor de gasten. Kamer schoon en leuk ingericht.
Ontbijt kregen we op de kamer, meer dan voldoende en gevarieerd. Lekker.
Hotel ligt in het centrum daar hebben we ook de keuze op gemaakt.

Beoordeeld op 25 mei 2021

Centraal gelegen, schoon, goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Wij verbleven er 2 dagen met zijn tweeen en konden onze fietsen veilig stallen in de garage. Dit hotel is zeker een Centraal gelegen, schoon, goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk , zelfs in Corona periode en de bijna alles gesloten was.

Beoordeeld op 24 mei 2021 via mobiele applicatie

geweldige locatie midden in de stad
nette kamer, schone en goeie bedden
vriendelijk personeel
parkeerplaats bij hotel dus niet zoeken in de stad
naast de sint jan, gezellige terrasjes en eettentjes
was een top pinksterweekend, ondanks t slechte weer

Datum van verblijf: april 2021