Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 147
Hotels.comUS$ 147
Expedia.comUS$ 147
eDreamsUS$ 146
Orbitz.comUS$ 147
CheapTicketsUS$ 147
Beoordeeld op 5 augustus 2020

Dit hotel is een perfecte uitvalsbasis voor Den Bosch en omgeving. Makkelijk bereikbaar, hartje centrum en met een eigen parkeergarage. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima kamer en uitstekend ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 4 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel en uitstekend ontbijt. Het hotel ligt heel erg goed gesitueerd en heeft een fijne parkeerplek. De kamers zijn niet heel erg nieuw maar wel netjes. De badkamer was gedateerd en de douche had een goede straal maar het water was ook door de hele badkamer te vinden. De kamer had een raam dat open kon en ook airco. De bedden waren goed. Het ontbijt was ook prima. Reisgenoot had een glutenallergie en hier werd goed rekening mee gehouden. Prijs kwaliteit verhouding klopt aardig had iets goedkoper gemogen naar vergelijking met andere hotels waar ik heb verbleven.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 3 augustus 2020

We boekten dit hotel via een van de online platformen, en dat ging verder prima. Het hotel is mooi gesitueerd in het centrum, en goed te vinden via online hulpmiddelen als deze site of google maps. De entree is een wat smalle gang, maar de receptie is wel goed aangegeven, net voorbij de inmiddels gebruikelijke desinfectie zuil. Checkin is in dit hotel om 15.00, toch een uur later dan het meer gebruikelijke 14.00. Toen wij er om 15.00, bleek onze kamer nog niet gereed, waardoor we nog maar een rondje zijn gaan lopen, want een kopje koffie oid voor het wachten werd niet aangeboden. Wij hadden een moderne kamer op de 4e verdieping, met een alles-in-een touchpanel voor de verlichting, airco en do-not-disturb bordje. Dit was de 1e keer dat ik een handleiding moest lezen om het licht aan te kunnen doen in een hotelkamer, maar soit, eenmaal gelezen, was de bediening wel logisch.

De kamer was dus net nieuw, en voorzien van een forse tv, een groot bed, en een iets kleine, maar wel complete badkamer. Slapen deden we prima tot ~04.00, toen het touchpanel zelf maar bedacht om alle lampen aan te doen. Het ontbijt is inmiddels wel weer in buffetvorm, en was prima voor elkaar.

Al met al wel een ok hotel voor een citytripje, maar wij vonden het 15.00 inchecken, wat 15.30 werd, toch minder plezant, en die nieuwerwetsche bediening van de lampen met een eigen willetje, die ons toch van het belangrijkste, een goede nachtrust beroofde, wel 2 minpunten.

Beoordeeld op 28 juli 2020

Zoals eerder vermeld door andere reizigers is de eigenaresse een naar mens, die niet thuishoort in de hospitality. Erg negatief en niet gastvrij.
Kamers ouwbollig en klein. Toch twee sterren omdat locatie oké is.

Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is een aanrader voor een city trip Den Bosch. In het centrum gelegen, goede schone mooie kamers en service.
Gastvrije ontvangst en behulpzame receptie en bediening. De auto kan in hun eigen parkeergarage worden geparkeerd.
We komen zeker terug.