7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De echte Jan de Groot Bossche Bollen gegeten op het zonnige terras van dit hotel. De bediening zou wat beter afgestemd kunnen zijn op de hoeveelheid gasten. Positief water werd niet in rekening gebracht.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
5 mei 2018 beoordeeld

Bij binnenkomst word je al blij. Een hele sfeervolle, warme entree en hele vriendelijke receptie medewerkers. Wij hadden een hele mooie kamer op de vierde verdieping. Helemaal gerenoveerd en wat ik erg belangrijk vind: Heel schoon! Het ontbijt was ook echt uitstekend. Zo uitgebreid en alles vers. Dit kom je niet vaak tegen. Al met al een reden om snel weer terug te komen.

Kamertip: Onze kamer lag aan de kant van de Sint Jan (rustiger) maar dit wilden wij graag.
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
4 mei 2018 beoordeeld

Heel goede ligging in het centrum van Den Bosch. Heel goede ontvangst. Heel goede kamer, hoewel wat ver van de receptie. Heel goede eigen parkeergarage. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt is prijzig.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast een familie bezoek in de omgeving van Den Bosch, is dit het ultieme hotel om ook even lekker van Den Bosch te kunnen genieten. Centraler in het centrum kan bijna niet. Nog geen 100 mtr van de Korte put.

Naast ligging, een prima kwaliteit, goeie bedden en een prima ontbijt. En zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
22 maart 2018 beoordeeld

Vanaf de aankomst tot aan je vertrek wordt je bijgestaan door uitstekend op hun taak berekende personeelsleden. Geen moeite teveel. Ook erg fijn dat er een overdekte en inpandige parkeergarage aanwezig is. Het ontbijt is (mede door de Engelse eigenaar) volledig Brits en een echte aanrader.

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western