Golden Tulip Hotel Central
Movenpick Hotel 's-Hertogenbosch(Den Bosch)(Heel veel waar voor je geld!)
Movenpick.com
Uylenhof Hotel(Den Bosch)
Bossche Suites(Den Bosch)
Sense Hotel(Den Bosch)
  • Inclusief ontbijt
B&B CubaCasa(Den Bosch)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
B&B Achter de Kan(Den Bosch)(Heel veel waar voor je geld!)
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na geparkeerd te hebben in de parkeergarage van Golden Tulip de ingang gezocht (was even zoeken, is een achteringang) en ingecheckt. We werden echt hartelijk ontvangen en voelden ons zeker welkom. Met de lift naar boven en door de wat donkere en warme gangetjes (die wel wat verouderd aandoen) naar de kamer gezocht. De kamer viel niet tegen, bed was echt gigantisch (groot en lekker). We hadden direct uitzicht op de markt. Leuk en minder leuk (zie hieronder).
De volgende ochtend bleek de ketel ook genoeg te hebben van het koude weer en stopte ermee. Dat was dus even wachten om te kunnen douchen. Duurde gelukkig niet al te lang en bij uitchecken kregen nog een leuke tegemoetkoming ter verontschuldiging.

LET OP: We kwamen er dus achter dat de markt gedurende de vrijdagnacht wordt opgebouwd. Slapen met de deuren dicht was geen optie, want te warm en geen frisse lucht. En veel uitgaanspubliek maakt ook wel wat herrie ;)

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
ManagerGTCentral, Executive Secretary van Golden Tulip Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

We vonden het zelf ook erg vervelend dat de ketel uitgevallen was en gelukkig konden we hem snel repareren zodat de gasten alsnog konden douchen. Wat jammer dat u last heeft gehad van de geluiden van buiten. Een tip voor de volgende keer: de kamers aan de binnen of achterzijde zijn rustiger. Graag tot ziens! Hartelijke groet Ellen

3 maart 2018 beoordeeld

De locatie is perfect, aan de markt. De kamer was heel goed, schoon, ruim, met toilet apart van badkamer en een gigagroot bed. Minibar was goed gevuld tegen zeer vriendelijke prijzen. Wij hadden kamer aan de achterkant, heerlijk rustig. Personeel is in het algemeen zeer vriendelijk. Gegeten in de Brasserie, toevallig avond met live muziek. Zeer gezellig. De medewerkster die ons bediende paste helaas niet in het plaatje, beetje gestrest. Eten was goed, maar wij hadden 4-gangen diner en het tussengerecht was vergeten. Hoofdgerecht weer terug en tussengerecht alsnog gekregen. Is echter niet meer te corrigeren, tussengerecht was nu veel te koud en hoofdgerecht half uur warm gehouden onder lampen o.i.d., helpt ook niet echt voor de kwaliteit. Probleem gemeld bij manager die de zaak direct goed oploste. Daarna presteerde medewerkster het om na het dessert koffie te serveren zonder melk en suiker. Jammer, jammer, jammer.
Wij waren er tijdens de koudste nacht deze winter sinds jaren en prompt viel de warmwatervoorziening uit, gesprongen ketel bleek later. Zeer hinderlijk als je 's morgens niet kunt douchen. Is overmacht, maar ook zeer goed opgelost door management. Het ontbijt was vervolgens uitstekend.
Al met al een verblijf met hindernissen maar we hebben ook het gevoel van een familiehotel ervaren met veel persoonlijke aandacht van de directie voor de gasten en dus houden we aan dit verblijf per saldo een heel goed gevoel over!

Verbleef: maart 2018
ManagerGTCentral, Executive Secretary van Golden Tulip Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Geachte heer Fred,
We doen altijd ons uiterste best om onze gasten in de watten te leggen. We vonden het zelf ook ontzettend vervelend dat juist uitgerekend tijdens de kou de ketel uitgevallen is. We vinden het dan ook erg waardevol om te lezen dat u ondanks alles een heel goed gevoel heeft overgehouden. De opmerkingen van het diner gaan we met het team bespreken om herhaling te voorkomen. We hebben iedere eerste vrijdag van de maand "Live Jazzy Sounds@Cé: fresh jazzy sounds, funky drinks and ‘soul’food. We zien u graag terug! Hartelijke groet, Ellen

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt zeer gunstig. Parkeren kan aan de achterkant in hun eigen garage en aan de voorkant van dit hotel stap je zo de markt op. Prima bedden, fijne douche en een fitnessruimte op de bovenste verdieping met uitzicht op de st Jan.
Vriendelijk personeel. Dit was onze tweede keer hier en zeker niet de laatste keer.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
ManagerGTCentral, Executive Secretary van Golden Tulip Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Geachte mevrouw Franny V.,

We beschikken over een afgesloten parkeerdek, welke uitsluitend toegankelijk is voor onze gasten. Zoals u al omschreven heeft is deze aan de achterzijde gesitueerd. De voorzijde van het hotel is inderdaad gelegen aan de markt, het hart van 's-Hertogenbosch met alle bezienswaardigheden binnen loopafstand.
We zullen uw complimenten over het personeel zeker delen, we hopen u graag voor een derde keer te mogen verwelkomen in Hotel Central. Hartelijke groet, Ellen.

21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt in hartje centrum aan de Markt. Toch goede parkeergelegenheid in deels eigen parkeergarage tegen gereduceerd tarief. Uiterst vriendelijk personeel. Schone kamers met ruime bedden. Ideale locatie om van daaruit Den Bosch te ontdekken. Enig minpuntje: de warme kamers. Er is wel airco maar die maakt te veel geluid als het stil is ‘s nachts.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
ManagerGTCentral, Directiesecretaresse van Golden Tulip Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2018

Beste Herwin,
Vervelend om te lezen dat uw kamer warm was en dat de airco teveel lawaai maakte. We hadden dit graag tijdens uw verblijf gehoord, dan hadden we u eventueel kunnen verhuizen naar een koelere kamer. De airco zullen we in ieder geval laten nakijken door onze TD of deze nog wel goed werkt.
De locatie zijn we zelf ook erg blij mee! Gelegen aan de markt maar toch goed bereikbaar met de auto (met een afgesloten eigen parkeerdek waar uw auto veilig geparkeerd staat tegen een speciaal tarief). Vanuit het centraal station is het ongeveer 10 minuten lopen. We zien u graag terug in Hotel Central, dank voor uw review! Hartelijke groet, Ellen.

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tsja als je aan dr vooravond staat om af te reizen naar Indonesië is een nasi hap met de carnaval niet het beste idee van Nederland.
Snelle hap, jammer dat er nagenoeg geen saté saus beschikbaar was. Matig, de ambiance maakt een hoop goed.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
ManagerGTCentral, Directiesecretaresse van Golden Tulip Hotel Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Beste Rob, dank u wel voor deze review. We hebben met de carnaval een aangepaste menukaart. We zullen uw opmerking betreft de saus meenemen in onze carnavalsevaluatie. Hopelijk heeft u een fijne reis naar Indonesië gehad. Graag tot ziens in Hotel Central, hartelijke groet Ellen.