Eerst wilde ik geen review schrijven. Het personeel doet zo ongelofelijk hun best, dat ik het sneu voor ze vond. In de plaats van een review, heb ik dan een mail geschreven, die ik afsloot met de hoop op antwoord.
5 dagen later heb ik nog niets gehoord, terwijl een eenvoudig '' excuses, wij houden uw opmerkingen in gedachten bij verbeteringen' voor mij voldoende was geweest.
Dus, toch maar een review. Ik kopieer mijn mail voor jullie. Hou in gedachten dat de info hieronder enkel mijn eigen ervaringen zijn, en dat ik niets heb vermeld over andere gasten die ik boos zag weglopen of ruzie zag maken aan de receptie, omdat ik daar het fijne niet van weet.
'Beste,
We hebben net twee nachten in uw hotel doorgebracht. Alhoewel het een prachtig hotel is met bijzonder sympathiek personeel, wil ik toch graag enkele verbeterpunten doorgeven, die voor ons het verschil maken tussen wel of niet terugkomen.
-Bij aankomst kregen we de sleutel van een kamer die reeds bezet was. Een grote inbreuk op de privacy van de persoon in die kamer.
-We hadden een twee persoonskamer, 306, en een eenpersoonskamer, 303. 306 een deluxe tweepersoonskamer noemen gaat te ver. Hij was te krap voor twee om samen in de kamer te kunnen rondlopen. Ook de badkamer was erg krap, zelfs voor die ene persoon die erin paste.
-in 303 stond geen koffie-of thee, in deze tijd kan dat echt niet meer voor de prijscategorie van dit hotel.
-in 306 stond een nespresso apparaat, koffie en thee. Geen waterkoker. Dat de eigenaar later opmerkte dat er warm water uit de nespressomachine kon gehaald worden voor de thee, vond ik ronduit beledigend. Het water is dan niet heet genoeg voor thee plus het smaakt naar koffie.
-Bij de incheck heeft iemand heel nauwkeurig onze ontbijtwensen doorgegeven. Vegetarisch, geen brood. De ochtend zelf is het nog een keer extra doorgeven aan de keuken. Vegetarisch, geen brood. We kregen worst, worstenbroodjes en brood. Het duurde in totaal anderhalf uur om te kunnen ontbijten. Denk eens aan de mogelijke gevolgen bij een allergische reactie!
-Er was geen enkele vegetarische optie voor het diner. We hebben dus buiten de deur gedineerd.
-De eerste ochtend kwam er geen heet water uit de douche.
-Als er niet geinvesteerd wordt in H3 ruiten, mogen er op zijn minst oordopjes worden verstrekt. Geen van ons drie heeft kunnen slapen door de herrie.
-voor een jazz bar, wordt er weinig jazz gedraaid en ook de keuze aan gedestileerd was teleurstellend. Een mooiere selectie aan kwaliteitswhisky is een optie.
Om te eindigen met een positieve noot wil ik nogmaals vermelden dat het personeel erg vriendelijk was en de inrichting van het hotel prachtig.
Hopend op antwoord,'
Tot dusver mijn e-mail.
Bij navraag waarom er enkel standaardopties zijn voor eten, bleek dat er enkel Chinezen in de keuken staan, waar enkel de Chinese eigenaar, niet altijd aanwezig, mee kan communiceren. Het Nederlandse personeel geeft dan optie A, B of C door, meer kan niet. Hoe is het mogelijk.......stel dat je een pinda allergie oid hebt...
Het blijft een bloedmooi hotel, maar het heeft absoluut een goede hotelmanager nodig.