Sense Hotel
Movenpick Hotel 's-Hertogenbosch(Den Bosch)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 112*
US$ 125*
US$ 100*
US$ 96*
  • Restaurant
Landgoed Huize Bergen(Vught)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 87*
  • Gratis parkeren
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een sfeervol en mooi ingericht restaurant waar wij hebben genoten van een heel lekker diner met bij passende wijn zeer goed bediening
De gerechten waren schitterend opgemaakt en smaakte meer als voortreffelijk er was geen min punt te vinden

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
6 november 2016 beoordeeld

zeer hartelijk ontvangst
uitgebreide inlichtingen over den bosch
prima ligging in het centrum
zeer proper en comfortabel suite
ontbijt in orde en voldoende
zeker een aanrader voor een kort verblijf in den bosch

Kamertip: suites zijn groot en een mooie badkamer met bad en douche afzonderlijk
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
24 september 2016 beoordeeld

Uitstekende service maar soms willen ze het zo goed doen dat het wat omslachtig wordt, neem dus je tijd. Prima kwaliteit van kamer en ontbijt. M.i. een van de betere opties en de beste kwaliteit-prijsverhoging in Den Bosch waar de keuze in het centrum vrij beperkt is.

De gratis stadsbus vanaf het station stopt voor de deur; halte Jeroen Bosch Art Centre

Een min puntje; de brasserie sluit vroeg en op de kamers (wel in de suites) is geen minibar. Je staat dus 's avonds letterlijk droog.

• Verbleef: september 2016, reisde alleen
23 augustus 2016 beoordeeld

Supervriendelijk onthaal met de nodige uitleg over de bezienswaardigheden van Den Bosch. Mooie kamer en badkamer. Jammer genoeg lag er vast tapijt op de kamer.
Verzorgd ontbijt waarbij rekening gehouden werd met de glutenintollerantie.
Heel attent personeel.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
23 juli 2016 beoordeeld

Persoonlijke en vriendeljke ontvangst. Mooie en nette kamers. Ontbijtbuffet, wegens het beperkt aantal kamers, niet echt uitgebreid maar aan tafel biedt men allerlei mogelijkheden aan (eitjes, yoghurt, ...)
Of je vraagt maar wat je wil en je krijgt het.
Zeker zijn prijs waard.
Tip:
De kamers (niet de suites) zijn gelocaliseerd onder het dak.
Tijdens ons verblijf was het vrij warm waardoor de warmte op de kamer ons het slapen wel bemoeilijkte. De aanwezige mobiele ventilator was een aangename verbetering, maar deze maakte jammer genoeg heel wat herrie. Wij hebben een stel oordoppen aangeschaft in het Kruidvat en sinds dan hebben we zalig geslapen.
Een airco zou ideaal zijn, al zou een plafondventilator, als goedkoper alternatief, het slaapcomfort ook aanzienlijk verbeteren bij warmere dagen.

Kamertip: De suites liggen niet onder het dak en zijn misschien wat koeler tijdens warme dagen
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner