Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fietstour door Den Bosch

Super leuke fietstour gehad door Den Bosch met Roland als gids. Roland liet ons de minder ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
srietjens
via mobiele applicatie
Den Bosch bike tour

Super leuke fietstocht door Den Bosch met een enthousiaste uitleg. Een aanrader om dit met een ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Clazien H
Lees alle 25 beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

Super leuke fietstocht door Den Bosch met een enthousiaste uitleg. Een aanrader om dit met een groep te doen.

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Zaterdag 7 september een ontzettend leuke fietstocht door Den Bosch gemaakt.
Mooie route.
Goede fietsen en een gids waar het enthousiasme van afstraalde!!
Dank jewel en tot 11/11.

Team de Linde

Beoordeeld op 1 september 2019

Deze fietstocht is een leuke manier om de stad te ontdekken. Roland, onze gids bracht ons op leuke plekken en wist veel van de stad te vertellen.

Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Nog nooit zo’n gezellige, leuke en informatieve fietstour gedaan.
Door Roland zijn enthousiasme wil je de hele dag wel fietsen en verhalen horen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019

Deze fietstour is echt een aanrader! Roland laat je niet alleen de highlights zien, maar ook delen van de stad waar je zelf niet zo snel naartoe zou gaan. Superleuke ochtend gehad!

Datum van activiteit: juli 2019