TripAdvisor
Zoeken
Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fietstour door Den Bosch

Super leuke fietstour gehad door Den Bosch met Roland als gids. Roland liet ons de minder ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
srietjens
via mobiele applicatie
Super leuke tour door Den Bosch

Een leuke tour om stukjes Den Bosch te zien die net wat buiten het centrum liggen. Roland is een ... meer lezen

Beoordeeld op 14 september 2019
816annekeh
Den Bosch, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 25 beoordelingen

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Zaterdag 7 september een ontzettend leuke fietstocht door Den Bosch gemaakt.
Mooie route.
Goede fietsen en een gids waar het enthousiasme van afstraalde!!
Dank jewel en tot 11/11.

Team de Linde

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

Deze fietstocht is een leuke manier om de stad te ontdekken. Roland, onze gids bracht ons op leuke plekken en wist veel van de stad te vertellen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Nog nooit zo’n gezellige, leuke en informatieve fietstour gedaan.
Door Roland zijn enthousiasme wil je de hele dag wel fietsen en verhalen horen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019

Deze fietstour is echt een aanrader! Roland laat je niet alleen de highlights zien, maar ook delen van de stad waar je zelf niet zo snel naartoe zou gaan. Superleuke ochtend gehad!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Super leuke fiets tocht met veel high lights Roland maakt er een leuk verhaal van en weet veel over de stad

Datum van activiteit: juli 2019