“Eten was redelijk bediening over het algemeen vriendelijk.”
Beoordeling van Versus

Versus
Geclassificeerd als nr. 266 van 308 Restaurants in Den Bosch
31 augustus 2020 beoordeeld

Je besteld een verse munt thee maar de munt is op?! Erg vreemd, dan maar gewone thee. Excuses werd er niet voor aangeboden dat het er niet was.
Het eten was redelijk komt alleen niet overeen met wat je besteld. (Been)ham met honingmosterdsaus bestellen, maar geen honingmosterdsaus te bekennen wel gewone mosterd?! Was droog en taai.
De bediening was vriendelijk op één persoon na. Die vindt zijn werk echt niet leuk en laat dit aan alles en iedereen merken.
Later hadden 2 andere het over hem dat het altijd een probleem is en niet gesmeerd loopt als hij er is. Dat je deze zaken bespreekt is goed maar niet waar de gasten dit ook kunnen horen.

21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet aan te raden! De sushi is lekker maar daar is ook alles mee gezegd. Bediening op zich oké, om over de gastheer / de eigenaar maar niet te spreken. Zelden zo’n onaardig persoon ontmoet en tegen het onbeschofte aan. Kon de hele avond geen lach vanaf, geen begroeting van gasten, totaal geen gastheer. Vond de bediening interessanter dan zijn gasten. De keuken ging om 9 uur dicht, de bediening was even vergeten te vragen of we nog wat wilden bestellen (20.15u gereserveerd, hebben direct na plaatsing gevraagd of we in meerdere rondes konden bestellen). Om half 10 wilden we nog een ronde en bleek er niks meer mogelijk. Ons werd verteld dat de hele straat om 21u dichtging en we dit dus zelf ook maar hadden moeten snappen. Jammer van die lekkere sushi, en er liepen zeker enkele goede mensen in de bediening rond maar om zo afgesnauwd te worden door de gastheer en op geen enkele manier naar een oplossing te zoeken.. ronduit onbeschoft.

9 augustus 2020 beoordeeld

Via Social Deal hier komen eten. Naast de belabberde service van Social Deal, alle lof voor Versus. Heerlijk gegeten, met geweldige gerechten op de kaart. Boordevol keuze en je proeft dat het vers bereid is. Personeel uitermate vriendelijk. Top avond!

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben erg lekkere sushi gegeten als voorgerecht.
Het hoofdgerecht een steak met friet en salade helaas was het hoofdgerecht koud, dit ook gemeld en het werd netjes teruggebracht naar de keuken, binnen 2 minuten was het weer terug maar op tafel geserveerd en alsnog koud.... ook dit weer gemeld: ik zou ik een nieuw bord krijgen!
inmiddels was mijn partner uitgegeten toen ik mijn nieuwe (wederom niet warme maaltijd) kreeg, erg jammer dit!

Datum van bezoek: juli 2020
12 juli 2020 beoordeeld

Na een middag winkelen kwamen we terecht bij restaurant en fashion café Versus op de hoek van de Korte Putstraat. Daar bestelden wij een Sushi bowl. Deze was goed gevuld met allerlei soorten vis, boontjes en rijst. We namen plaats op het verwarmde buiten terras, en werden vriendelijk ontvangen. Leuk en vlotte bediening. Daarbij dronken wij een heerlijke Aperol Spritz. Het was een heerlijke afsluiting van een mooie dag en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Versus bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Versus geweest? Deel je ervaringen!