“Traditionele Franse keuken”

do 25-2
20:00
Geclassificeerd als nr. 70 van 312 Restaurants in Den Bosch
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de traditionele Franse keuken kennis kunnen maken met andere gerechten dan de doorsnee keuken.

Heerlijk gegeten en fijne service!

26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vriendelijk behandeld. We waren te vroeg, maar konden makkelijk even gaan zitten voor een drankje. Tafel wisselen was geen enkel probleem

19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke inrichting en goede service! Wij hebben hier de hele avond gezeten en zijn goed geholpen door het personeel.

19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening.Voor herhaling vatbaar .En de entourage was perfect

19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, menu du jour is een aanrader. De bietencrepe was verrassend lekker. Leuke ambiance. Verstandig om te reserveren in het weekend.

Reizigers die CÔTE Bar Bistro bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

Den Bosch, Noord-Brabant

In CÔTE Bar Bistro geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.