“Zeer positief verrast door 4 gangen adventure menu”
Beoordeling van Jack's Foodbar

Jack's Foodbar
Een tafel reserveren
zo 20-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 341 Restaurants in Den Bosch
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gekozen voor het 4 gangen adventure menu. We waren zeer positief verrast door de kwaliteit en creativiteit van de gerechten. Bediening was ook goed en zeer vriendelijk. Ik kan Jack's Foodbar zeker aanbevelen aan anderen.

Datum van bezoek: september 2019

5 september 2019 beoordeeld

Heerlijk eten in een mooie omgeving. Ingericht met veelal natuurlijke materialen heerst er een prettige sfeer in Jack's Foodbar. Daar werkt ook het personeel aan mee, wat super vriendelijk is. Zowel de ontvangst als de bediening was zeer prettig.

In het kader van "we zijn er nu toch" gegaan voor het 6 gangen surprise menu. Of wat bij Jack's het Jack's Adventure Menu wordt genoemd. Absoluut een aanrader.
Op de menukaart staan niet veel gerechten. Het idee daarachter is dat de koks graag koken met de verse producten die ze die dag hebben ingekocht. Daarmee wordt dan een surprise menu gemaakt. En dat proef je. Van de 6 gerechten waren er 4 echt top en 2 gewoon goed. Zelfs het desert was top. Zeker niet te zoet en goed in balans.

Daarbij vallen de prijzen over het algemeen mee.
Dus zeker een aanrader. Voor ons was dit in elk geval niet de laatste keer. Op naar een nieuw Adventure!

Datum van bezoek: september 2019
4 september 2019 beoordeeld

4 gangen menu gekozen. Geen spijt van gehad. Was erg lekker. Ook de bediening was goed. Vriendelijk en goede uitleg bij elk gerecht.

26 augustus 2019 beoordeeld

Op een warme zondag een familieuitje gepland. Een keer niet de gangbare restaurants in Den Bosch maar iets "nieuws". We waren aangenaam verrast door de smaakvolle ruimte en de de kleine maar gevarieerde kaart. Altijd een teken van kwaliteit. De bediening was erg deskundig en attent en had oog voor detail. We zijn begonnen met een heerlijk vegetarisch borrelplankje en daarna de aziatische salade als voorgerecht. Voor het hoofdgerecht lipen de keuzes uiteen, zeeduivel, kabeljauw en een heerlijke vegetarisch gerecht. De snaken waren zeer verfijnd en de borden mooi opgemaakt. Een heerlijke verdejo erbij en dat maakte het eten compleet. Dit resaturant is een echte aanwinst en een aanrader. Komen zeker terug!

19 augustus 2019 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten bij Jack's foodbar. Goede bediening, locatie is erg leuk. Had me naar aanleiding van de huidige reviews iets meer voorgesteld van de creativiteit van de gerechten. Was goed, maar niet om naar huis te schrijven.

Reizigers die Jack's Foodbar bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Jack's Foodbar geweest? Deel je ervaringen!