“Ijsvogeluitje”
Beoordeling van De IJsvogel

De IJsvogel
Geclassificeerd als nr. 144 van 318 Restaurants in Den Bosch
Beschrijving: Een ijssalon sinds 1933 met maar één smaak, vanille-ijs. Sinds 2017 hebben we ook een lunchroom, we werken met lokale en verse producten. Alles is zelfgemaakt, net als ons ijs!
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag de 50e verjaardag van onze vriendin en ijsvogelfotograaf gevierd met een heerlijke lunch. Super verse producten. Heerlijk brood en als toetje ijs volgens geheim familierecept. Echt een aanrader. Personeel ook heel vriendelijk. We komen zeker terug.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toplunch: verse producten, ruime portie, gevarieerde menukaart, vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting. Een echte aanrader!

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede keer komen lunchen, lekker kleinschalig, leuke inrichting, vriendelijke bediening!
En wat is de milkshake overheerlijk.
Alles is top, zeker een aanrader!

DeIJsvogel, Eigenaar van De IJsvogel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2017

Bedankt voor je leuke beoordeling. En hopelijk komen jullie nog veel vaker langs!

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten en goede bediening! Een aanrader voor zowel de lunch maar ook het ijs is super. Na jarenlang alleen ijs te hebben verkocht nu dus ook heerlijke lunches. En nu het hele jaar open!

12 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk een ijsje na onze lunch, je merkt dat het ij vers is en met liefde wordt gemaakt. Volgende keer voor herhaling vatbaat!

Reizigers die De IJsvogel bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In De IJsvogel geweest? Deel je ervaringen!