Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Hip hotel, op een hele goede ligging. Bik het station, en binnen 2 minuten in het centrum. Nette kamers, hele goede bedden. Formaat van de kamers verschilt. Geen ontbijt, maar er zijn genoeg leuke tentjes in de stad! Het hotel heeft geen fysieke balie, dus zelf inchecken, super makkelijk

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Vivian E, Guest Relations Manager van Little Duke Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Beste Ruben S,

Bedankt voor je recensie!

Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over ons concept.
De locatie is top he! We hebben inderdaad een samenwerking met Coffee Lab waar je een heerlijk ontbijt kunt nuttigen.

We hopen je nog eens te mogen ontvangen @ Little Duke!

Beoordeeld op 25 november 2017 via mobiele applicatie

Makkelijke check-in, koffers bij het restaurant ernaast kunnen achterlaten, knus hotel met een geweldige ligging.

Helaas ook wat aandachtspunten; lege koelkast / minibar (toegevoegde waarde?), 1 complimentary stukje chocolade wat zeer attent is maar toch jammer als je er met 2 om moet vechten, douche waar meer water uitliep dan in bleef (gevolg, natte badkamer) en een vreselijk bed als afsluiter.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner

Beste Marc G,

Bedankt voor je recensie, wij waarderen de feedback.
Leuk dat ons concept je zo aanspreekt!
Little Duke is inderdaad ons self-check-in hotel, waardoor we geen gevulde minibar hebben maar wel een koelkast waardoor onze gasten producten koel kunnen wegleggen. We hebben inderdaad een Tony reep klaarliggen voor al onze gasten, dit vinden wij juist een leuk extraatje.

Wij zullen je aandachtspunten meenemen.

We hopen je nog eens te mogen verwelkomen @ Little Duke!

Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Liggen van het hotel zeer uitstekend hotel zelf echt vreselijk we wouden in checken hadden ruim 1,5 uur gebeld om er vervolgens weer uitgegooid te worden de code die we kregen bij het reserveren deed het helaas niet, uit eindelijk toch gelukt naar rond te vragen voor een ander telefoon nummer van een van de medewerkers uiteindelijk kregen we te horen dat de service eruit lag.. verder is er niks mee gedaan veel betaald voor un te kleine kamer.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Vivian E, Guest Relations Manager van Little Duke Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2017

Beste Judith,

Wat spijtig om te horen dat jullie deze ervaring hebben gehad bij Little Duke.
Helaas was het overmacht, maar hopen dat we jullie alsnog eens mogen ontvangen @ Little Duke zodat jullie een goede ervaring krijgen met ons hotel.

Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Gisteren (Duitstalige) vrienden begeleid die dit hotel hadden gereserveerd. Inchecken is digitaal en in Engels, dit was voor hen een probleem.
De eerste trap naar het houten paard waar je moet inchecken heeft geen leuning, niet makkelijk met bagage.
Zij hadden kamer 10. Inderdaad twee steile trappen en ik zag ook de plastic wandbekleding, doodeng!
Kamer 10 is zeer klein, je kunt niet je bagage goed kwijt. Smal bed, en als je er 's nacht uitdoet wacht een klimpartij. Maar het ergste was de rioollucht in de douche. Ging ook niet weg na lang doorspoelen, uiteindelijk een handdoek op gelegd. Raam kan maar net open.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 mei 2017

Het hotel ligt net buiten het centrum en naast het station, dus prima ligging. Er is geen receptie, dus incheck gaat via computer, maar er is assistentie op afstand. De kamers zijn heel klein en hebben geen airco, wat in de zomer lastig kan zijn. Onze kamer, nummer 12 had een raam, dat maar net open kon en geen uitzicht.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden