“Goed eten voor een redelijke prijs”
Beoordeling van Happy Italy

Happy Italy
Geclassificeerd als nr. 209 van 315 Restaurants in Den Bosch
31 mei 2018 beoordeeld

Op 30-05-2018 bezocht, terrasweer, dus buiten eten. Snelle service, alleen pasta pizza salades en nagerechten. Voor specialiteiten moet je hier niet zijn. Maar wat we kregen wat gewoon goed; prima pizza en pasta en een zeer goede salade. Veel te veel ,dus een doggybag gevraagd en de rest van het eten werd keurig ingepakt. enig minpunt is het feit dat je vraagt om extra Parmezaanse kaas, dit doorberekend wordt. ( kosten € 1,00 )
Wordt niet op de kaart vermeld, moet je dus wel doen Happy I!!.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst hier wezen eten. Nu heb ik al heel wat Italiaanse restaurants bezocht. Het is een duideljjk concept veel eten voor een een lage prijs. De tonijn saus is vol van smaak. Ook nog wat truffelsaus geproefd ook die mooi van smaak maar de pasta zelf laat het opsmaak en mondgevoel afweten. Ook de pizza's zien er goed smaken prima maar de korst smaakt zoutig, vreemd omdat er geen zout in de deeg gaat.

15 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen week voor het eerst gebruik gemaakt van Happy Italy. Het is "gewoon" een fastfood restaurant met Italiaans eten. Mijn Ravioli was goed te eten maar zeker niks aparts. Ik heb ook nog wat pizza gegeven van mijn vrienden, deze vond ik niet zo lekker.

De prijs/kwaliteit verhouding is op zich prima, maar dit komt vooral omdat de gerechten niet zo duur zijn in verhouding met de hoeveelheid die je krijgt.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie gelegenheid waar kwaliteit en prijs op elkaar zijn afgestemd
Lekker gegeten en gezellig gezeten in een goed verzorgd restaurant.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Happy Italy Den Bosch, slechtste Happy Italy die er! Eerste bezoek: pizza afhalen,
3 kwartier moeten wachten, resultaat
koude pizza! Tweede bezoek: haar in mijn eten en personeel te beroerd om te komen vragen of je drinken wil hebben. Wanneer je personeel wil aanspreken omdat je dorst hebt en graag iets te drinken zou willen bestellen, lopen ze je finaal voorbij. Geen oog contact en grote boog om de tafels met lege glazen heen. Zojuist nog een poging gedaan omdat we toevallig in de buurt waren en je raadt het al.. wat een bagger!! Salade besteld want vertrouw ze niet meer met ander eten..
Kom net thuis.. pak me salade uit olijven!!!! Totaal de verkeerde salade gehad dus, lekker bezig jongen. Had een marinara besteld!! Slecht restaurant! Het is dat ik een ster moest geven, zijn ze eigenlijk niet eens waard.. ga hier niet heen mensen..

Reizigers die Happy Italy bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Happy Italy geweest? Deel je ervaringen!