“UITMUNTEND! EEN 11”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 24 van 311 Restaurants in Den Bosch
29 september 2020 beoordeeld

Een dagje naar den Bosch nu we toch op vakantie in brabant zijn bracht ons in de culinaire speurtocht van tevoren thuis bij deze zaak met een voor ons nog onbekende keuken en met recencies die aanmoedigen om hier naar toe te gaan en dat hebben we gedaan op 29 september. Als afsluiter van een heerlijk dagje verheugend op weg naar dit zeer gemoedelijke zaakje waar we hartelijk werden ontvangen en ons al gelijk thuis voelden. Een huisgemaakte soort van ijsthee en de Libanese wiitte wijn waren als schot in de roos twee perfecte aanraders als aperitief en aansluitend gingen we voor het share dining menu met een mix van vegan vlees en vis in het hoofdgerecht. Ik zou alles tot in detail met heel veel plezier willen omschrijven maar van amuse tot aan dessert en zelfs de koffie toe.... Alleen maar lof lof lof voor de fantastiche smaken, gerechten, presentatie en service. Wat een feest om dit mee te maken en te genieten van elk hapje. Alles, maar dan ook alles was voortreffelijk en met heel veel liefde gemaakt en uitstekend op smaak. Ruim voldoende en prijstechnisch het ook zeker meer dan waard!!!. Zelf ook al lang werkzaam in de horeca en al veel geproefd en gegeten maar dit adres waar alles klopt en niets maar dan ook niets op aan te merken is, is in onze persoonlijke top 5 ever terecht gekomen en als we weer eens deze kant op gaan dan komen wij heel graag weer naar Yalla Yalla. Een welverdiende 11 ipv een 10.!!! Ga zo door en dank julliewel voor deze ervaring.

27 september 2020 beoordeeld

Dit restaurant staat zeker in onze top 3!!!! Wat een vriendelijk personeel, goede service en verschrikkelijk lekker eten.

24 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke smaken
Zoals oma en mama en ik ook een beetje kunnen koken...
Enig kritiek puntje; porties mogen wel ietsje meer zijn... maar dit kan ook komen omdat het zo lekker was dat het wel heel snel opging allemaal;)))

17 september 2020 beoordeeld

Ik schrijf zelden een beoordeling, maar Yalla Yalla verdient er een! Verrassende gerechten, goed klaargemaakt en een super vriendelijke bediening. Mijn tafelgenoot dacht even in een luxe shoarmatent terecht gekomen te zijn, maar niets is minder waar.

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Shared menu gedaan en zeer smakelijk en gekruid gegeten. Vriendelijke bediening. Blij dit restaurant te hebben gevonden en zal zeker een keer terug komen. Enigste punt van kritiek is de akoestiek.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Yalla Yalla Foodbar bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant
Den Bosch, Noord-Brabant

In Yalla Yalla Foodbar geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.