“Fantastische lunch!!!”

Geclassificeerd als nr. 37 van 367 Restaurants in Breda
Wijk: City
Wijk: City
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super leuk en goed restaurant! We hebben hier geluncht en waren aangenaam verrast. We hadden een plank met verschillende gerechten en deze waren onwijs lekker. Goed van smaak, verrassend en voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2020

7 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wat meer o.a. Indiase (buitenlandse) gerechten. Geen broodjes kaas in ieder geval. Lekker vers. Goede smaken. Lekker gegeten. Het was er ook snel heel erg druk. Bij de loungebanken kreeg men speciale kniedienbladen, erg handig. Hippe ouderwetse style qua interieur. Leuk en weer eens wat anders qua lunch. Ook veel keus voor vegetarische lunchgerechten.
Bediening mag iets vrolijker daarom 4 sterren. Eten zeker 5 omdat alles weg smakelijk was.

4 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer aardig en leuk, betrokken personeel!
het eten (5 gangen verrassingsmenu) was voor mij persoonlijk veel te “alternatief”. Ik vond het niet lekker. Er was geen keuze mogelijk. (dit wordt overigens wel van tevoren tegen je verteld bij het maken van de reservering.
Ik denk wel dat als je van dit soort vegatarisch, veganistisch en alternatief eten houdt, het zeer lekker is; het zag er allemaal zeer smakelijk en verzorgd uit.
voor mij was het echter eenmalig.
prijs zeer redelijk voor hetgeen er geboden werd.

Datum van bezoek: februari 2020
29 januari 2020 beoordeeld

Heerlijk 4-gangen verrassings menu gegeten, zowel vlees/vis als de vegetarische opties waren top, heel smaakvol (vegan ook mogelijk). Prijs/kwaliteit verhouding echt goed. Personeel is ook fijn, goede service. Leuk inrichting maakt het af. Zelf zou ik wat meer sfeer licht/kaarsjes gebruiken in het restaurant, was nu erg licht. Verder dus top.

18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en leuk!
Deze kok verdient een lintje, gerechten smaken vers, lekker hoog op smaak en het ziet er mooi uit.
Het gezellige vintage en industriële interieur maakt het af. Echt een aanrader voor een niet alledaagse en lekkere lunch!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die PuiCk bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant
Breda, Noord-Brabant

In PuiCk geweest? Deel je ervaringen!