“alles tot in de puntjes”
Beoordeling van PuiCk

PuiCk
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 35 van 387 Restaurants in Breda
Wijk: City
Wijk: City
14 april 2019 beoordeeld

Een pareltje in hartje Breda. Bijzondere en heerlijke sharing gerechten wat het samen lunchen een bijzondere bijeenkomst maakt. Vriendelijke bediening en behulpzaam. Bijzonder decor en entourage. Zeker nog een keer

Datum van bezoek: oktober 2018

1 april 2019 beoordeeld

Heerlijke hapjes , gezellige sfeer en vriendelijke bediening voor een redelijke prijs . Wat wil je nog meer na of tijdens een dagje winkelen in Breda ?

Datum van bezoek: maart 2019
16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

heerlijk gegeten verassende gerechten om met elkaar te delen. erg gezellige inrichting en goede bediening. een echte aanrader.
hier kom ik graag nog eens terug.

Datum van bezoek: februari 2019
17 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij onze eerste lunch bij Puick kozen we de signature dish Parade Puijck. Aangekleed met Spaans wit was het een geslaagde ontdekkingsreis: vers, smaakvol met kleurrijke creaties uit de wereldkeuken. Ga niet naar Puick voor een uitsmijter ham kaas of andere lunch klassiekers. Maar als je wilt genieten van vers bereide gerechten met invloeden uit Azie, Midden-Oosten en andere wereld keukens dan ben je aan het goede adres. Relaxte sfeer door de natuurlijk materialen en ruimtelijke opzet. Enjoy!

Datum van bezoek: januari 2019
22 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet door scores op tripadvisor maar door de leuke sfeer die Puijck uitademt belande we in dit heerlijke restaurant. We hebben genoten van de origele, verfijnde en gezonde gerechtjes van het menu. Een echte aanrader!!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die PuiCk bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant
Breda, Noord-Brabant

In PuiCk geweest? Deel je ervaringen!