“Avondje aan tafel”

Geclassificeerd als nr. 37 van 367 Restaurants in Breda
Wijk: City
Wijk: City
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval kwamen we hier uit. Heerlijk gegeten. Echt eens wat anders dan anders. Mooie combinatie van smaken in de gerechten. Deze kok snapt het! Hier komen we zeker terug.

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant ! Niet te groot, combi van hip & old school, gewoon gezellig vertoeven. Eigenaar is een vrolijke, oprechte en geïnteresseerde vent, welke je prima adviseert in de keuze voor wat betreft de gerechten. De kaart is niet heel uitgebreid, maar wat er opstaat smaakt top ! Mooie combinaties van soorten producten en smaken. Verrassend en we hebben genoten !!! Aanrader !

18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk restaurant met lekker verse en originele gerechten. Sfeer is echt chill. We waren met tieners. Leuke bediening.

17 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Relaxte, goede bediening. Heerlijke verse lunch. Veel keuze op de menukaart. Gezellig ingericht, met terras.

24 juni 2018 beoordeeld

Prima keuken met hele aparte benamingen voor de gerechten echter bijzonder smakelijk en heel leuk gepresenteerd. Echt een aanrader, want het was heel moeilijk een keus te maken. Sharing dinner is ook mogelijk hier. 8 juni waren ze voor het eerst de avond ook geopend.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die PuiCk bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant
Breda, Noord-Brabant

In PuiCk geweest? Deel je ervaringen!