“Verrassend!”
Beoordeling van Wijnbar Dames Pellens

Wijnbar Dames Pellens
Geclassificeerd als nr. 86 van 337 Restaurants in Breda
Beschrijving: Wijnbar Dames Pellens is een eerbetoon aan het goede leven!Wij zijn de eerste echte wijnbar van Breda. Bij ons kunt u in een sfeervolle ambiance, rustig samen of met goed gezelschap, genieten van een van onze 50 wijnen per glas. Of u kiest een fles uit onze wijnkelder. Onze kaart biedt mooie wijn-spijs combinaties en heerlijke kleine gerechten voor bij de wijn.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen bij toeval met mooi weer langs. Gezellig terras aan de drukke Boschstraat onder een mooie kastanjeboom. Superdruk maar konden tafeltje bemachtigen. Het is een wijnbar met ruime keuze in wijnen per glas. Daarnaast een beperkte maar leuke kaart en het eten is top! Smaakvol, leuk gepresenteerd! Bediening is goed (hij was vrijwel alleen in de bediening op een vol terras), attent en met goede adviezen! Echt een leuke plek met heerlijk eten én dito wijnen!

20 mei 2018 beoordeeld

Wat een verrassing. Wij dachten dat dit een wijnbar was, maar je blijkt er ook heerlijk, maar dan ook echt heerlijk te kunnen eten. Wij hebben een 4 gangen menu gekozen, wat vanaf de amuse tot het dessert zalig was en bij iedere gang hebben we ons laten adviseren voor de wijn. De combinatie was super. Een aanrader dus. Gewoon gaan !!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige tent. Lekker gegeten. Heerlijk vis gerecht. Goed op de huid gebakken. Vlees als hoofdgerecht was top. Losse atmosfeer en lekker eten

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Plus omdat het concept inmiddels neer is dan een wijnbar.
We lunchten en dat was prima. Ondanks dat er vele mooie wijnen zijn zou het misschien beter zijn de titel wijnbar los te laten. Verder ongedwongen sfeer en prettige deskundige bediening.

22 december 2017 beoordeeld

Wat een leuke, niet al te grote wijnbar waar je prima kunt zitten om te genieten van een lekker glas wijn met hapjes. Voor een diner is er niet heel veel keuze maar wat ze op de kaart hebben staan smaakt prima en ziet er verzorgd uit. Het is een bar waar je 's middags kunt eten en 's avonds. Aanrader voor 's avonds, reserveer!

Reizigers die Wijnbar Dames Pellens bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In Wijnbar Dames Pellens geweest? Deel je ervaringen!