“Gezelligste plek op de grote markt”
Beoordeling van Barista Cafe Breda

Barista Cafe Breda
Geclassificeerd als nr. 117 van 382 Restaurants in Breda
Beschrijving: Ons doel was om een plek te creëren waar het ambacht van koffie maken en de huiselijke sfeer samen komen. Hieruit ontstond Barista Cafe. We zijn tegenwoordig vaak gehaast en hebben weinig tijd voor onszelf en voor elkaar. Het is belangrijk dat je aandacht aan elkaar besteedt. Daarom bij ons: een verwenmomentje onder het genot van een lekkere kop koffie, die iedereen verdient. Dit verwenmomentje kan voor iedereen op een ander moment van de dag zijn. Ons uitgebreide aanbod aan quality coffee, huisgemaakt gebak, verse sandwiches, borrelhapjes en smoothies laat je op elk moment van de dag genieten. De Barista staat voor je klaar!
14 september 2019 beoordeeld

Super leuk tentje midden op de grote markt in Breda. Het personeel komt altijd een leuk praatje met je maken en de producten zijn super lekker! Aanrader!

14 september 2019 beoordeeld

Een hele leuke zaak met gezellig personeel en lekkere koffie! De sfeer is zowel binnen als buiten er leuk en uitnodigend. Zeker een zaakje om naar terug te komen.

14 september 2019 beoordeeld

Mega gezellige koffie zaak in hartje Breda. Bediening is top en het terras behoort tot een van de gezelligste op de Grote Markt! Dikke aanrader

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na deze zaak twee maal te bezoeken met een ruime tijd tussen, kreeg ik beide keren een vuil glas voorgeschoteld. De eerste keer met lippenstift van een andere dame en de tweede keer met resten van sinaasappel en wie weet wat nog. De laatste keer excuseerden ze zich uitgebreid, maar in het glas zat nadien nog viezigheid... Een gemiste kans voor een leuke zaak om te groeien. Wij komen hier niet meer.

Datum van bezoek: augustus 2019
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zin in een koffie en even tussendoor gezellig ontspannen.
Gezellige koffiezaak, zeker een aanrader. Houdt rekening met intolleranties.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Barista Cafe Breda bekeken, bekeken ook

In Barista Cafe Breda geweest? Deel je ervaringen!