“Heerlijk!”
Beoordeling van Barista Cafe Breda

Barista Cafe Breda
Geclassificeerd als nr. 117 van 381 Restaurants in Breda
Beschrijving: Ons doel was om een plek te creëren waar het ambacht van koffie maken en de huiselijke sfeer samen komen. Hieruit ontstond Barista Cafe. We zijn tegenwoordig vaak gehaast en hebben weinig tijd voor onszelf en voor elkaar. Het is belangrijk dat je aandacht aan elkaar besteedt. Daarom bij ons: een verwenmomentje onder het genot van een lekkere kop koffie, die iedereen verdient. Dit verwenmomentje kan voor iedereen op een ander moment van de dag zijn. Ons uitgebreide aanbod aan quality coffee, huisgemaakt gebak, verse sandwiches, borrelhapjes en smoothies laat je op elk moment van de dag genieten. De Barista staat voor je klaar!
4 weken geleden beoordeeld

Mega gezellige koffie zaak in hartje Breda. Bediening is top en het terras behoort tot een van de gezelligste op de Grote Markt! Dikke aanrader

Datum van bezoek: september 2019

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na deze zaak twee maal te bezoeken met een ruime tijd tussen, kreeg ik beide keren een vuil glas voorgeschoteld. De eerste keer met lippenstift van een andere dame en de tweede keer met resten van sinaasappel en wie weet wat nog. De laatste keer excuseerden ze zich uitgebreid, maar in het glas zat nadien nog viezigheid... Een gemiste kans voor een leuke zaak om te groeien. Wij komen hier niet meer.

Datum van bezoek: augustus 2019
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zin in een koffie en even tussendoor gezellig ontspannen.
Gezellige koffiezaak, zeker een aanrader. Houdt rekening met intolleranties.

Datum van bezoek: mei 2019
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had even “tijd over” dus binnengestapt voor een kop koffie en wat lekkers. Nou dat is gelukt. Leuk knusse zithoek. Uitgebreide kaart dus na even zoeken besloten om een capuchino met kokos en een plak bananenbrood te nemen. Heerlijk!!!!
Zeker de bedoeling om nog vaker te gaan om nog meer te kunnen proeven.
Prijs/kwaliteit/hoeveelheid top!

Datum van bezoek: september 2018
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben bij Barista Cafe in Breda genoten van een heerlijke flat white. De bediening was erg vriendelijk en we werden vlot geholpen. Er is voldoende plek om zowel binnen als buiten iets te nuttigen. Wij bestelden een flat white welke van goede barista kwaliteit was: goede hete melk en sterke espresso smaak! Een aanrader wat mij betreft.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Barista Cafe Breda bekeken, bekeken ook

In Barista Cafe Breda geweest? Deel je ervaringen!