TripAdvisor

Beoordeling van De Boterhal

De Boterhal
Geclassificeerd als nr. 21 van 382 Restaurants in Breda
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek op de markt voor een borrel met vrienden. Zowel het terras buiten is een fijne plek om te vertoeven, als de bar binnen. Alleen het geluid binnen is nogal luid waardoor een goed gesprek voeren moeilijk is. De boterhal heeft een scala aan mooie wijnen en bieren in huis en ook hun eigen gebrouwen bieren zijn zeer zeker de moeite waard. Bestel er een van die heerlijke tapasplanken bij en heb je garantie voor een gezellige borrel

15 augustus 2019 beoordeeld

De bediening is vriendelijk. Snelle bediening. Redelijk schoon.
Iedereen doet daar zijn best maar er sprong nergens iets uit
Alles was vlakjes. Eten was wel goed. Er was wat sla op de uitsmijter gelegd
maar niet veel moeite gedaan om er iets extra van te maken.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de familie met de kerstdag geweest. Goede sfeer, prima en vriendelijke bediening ondanks de drukte.
Het eten, geserveerd in kleine en soms verrassende hapjes was smakelijk en voor ieder wat wils. Ze hebben ook een goede wijnkaart. Mijn favoriet is daar de Viognier.
Ik ben daarna nog een keer geweest en de 2e kerstdag ervaring was er wederom.

Datum van bezoek: december 2018
28 juni 2019 beoordeeld

het was een snikhete dag. Dit terras lag voor een groot deel lekker in de schaduw. De lunch was heerlijk en de bediening prettig.

27 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van de high wine op het terras van de Boterhal. Terras niet volop in de zon, wat met deze temperatuur erg lekker was. De hapjes bij de high wine vond ik ook erg lekker.

Reizigers die De Boterhal bekeken, bekeken ook

In De Boterhal geweest? Deel je ervaringen!