“Mijn favoriet!”
Beoordeling van De Boterhal

De Boterhal
Geclassificeerd als nr. 19 van 334 Restaurants in Breda
31 mei 2018 beoordeeld

De Boterhal is echt mijn favoriete restaurant in Breda. Ik ben gek op tapas en vind de sfeer super gezellig om hier uit eten te gaan met mijn vriend, of vrienden of familie. Voor elke gelegenheid dus!

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk restaurant en café waar je diverse lekker maaltijden en snacks kunt nuttigen onder het genot van een enorm assortiment bieren.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak midden in het centrum. Leuke bier proefplankjes! Super tof dat medewerker ons veel advies gaf over de verschillende biertjes.

13 mei 2018 beoordeeld

Lekker gegeten en gedronken, verschillende tapas planken. Niet echt goedkoop wel lekker.
Gaan we zeker nog eens proberen de volgende keer,

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na aankomst in Breda voor een bezoek aan het Jazz Festival trokken we, op basis van een eerdere ervaring twee jaar geleden, naar deze schitterend ingerichte locatie met een prachtige menu- en vooral bierkaart. De bediening was vlot, vriendelijk, voorkomend, snel en goed en het bier (waaronder Guiness) smaakte prima. Ook de lunch was goed verzorgd: onder andere een heerlijke boerenomelet zag er en mooi uiten smaakte goed. We komen er graag nog eens terug!!!

Reizigers die De Boterhal bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In De Boterhal geweest? Deel je ervaringen!