TripAdvisor
Breda
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Fijne ambiance, heerlijk eten met mooie bijpassende wijnen”
Beoordeling van De Stadstuin

De Stadstuin
Geclassificeerd als nr. 17 van 382 Restaurants in Breda
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier al zeer regelmatig gegeten en steeds gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu van de chef. En dit is mij nog nooit tegen gevallen! Wat een prachtige creaties krijg je op je bord met heerlijke smaakcombinaties. De sommelier schenkt bij elke gang een heerlijke bijpassende wijn en ook de aperitief van het huis is heerlijk om de avond mee te beginnen. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

11 augustus 2019 beoordeeld

Veel te vol, teveel tafels waardoor vreselijk lawaaiig. De bediening moest over de gasten heen en regelmatig moesten wij dingen doorgeven. Met 11 mensen gegeten. We moesten heel lang op de gerechten wachten. Gerechten waren wel mooi opgemaakt, maar meer hapjes dan gerechten. We hadden een 4 gangen arrangement, maar dat was echt veel te weinig, zelfs voor kleine eters. Prijs/kwaliteit verhouding volledig zoek. Ga zeker niet terug

Datum van bezoek: augustus 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

In de Stadstuin kun je heerlijk eten. Het eten is van hele goede kwaliteit, heel verfijnd en met liefde en zorg gemaakt.
De wijnen zijn heerlijk. We kregen heel goed advies.
Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons de eerste keer Stadstuin. Gezellig klassiek en zeer verzorgd. (Wij houden van linnen op tafel). Bijzonder aimabele bediening met toffe uitleg bij de heerlijke, deeks aparte begeleidende wijnen bij ons verrassingsmenu. De witte Rioja: super, als ook de mooie Cote du Rhône bij de kwartel! Kabeljauw en heek als voor en tussen, maar de gevulde kwartel was voor ons echt het hoogtepunt. Aardbeien romanoff als dessert, (inderdaad alle ingrediënten los en zelf kloppen) grappige touch, en zeer smakelijk. Zonder problemen zoet dessert 1 maal ingewisseld voor kaasdessert. Topservice, en fijn assortiment. Genoten samen! Van amuses tot lekkernijen bij de koffie helemaal af.

Datum van bezoek: mei 2019
27 mei 2019 beoordeeld

Met vrienden hebben we hier op woensdagavond van een heerlijk 4 gangen diner genoten. Alle tafels waren bezet op deze doordeweekse avond. Het geserveerde verrassingsmenu viel erg in de smaak. Er waren twee gerechten met vis, kabeljauw en heilbot en als hoofdgerecht een gevulde kwartel. Alle borden opgemaakt als mooie plaatjes met verschillende elkaar perfect aanvullende smaken in een gerecht. Heerlijk! Erg leuk vond ik het nagerecht, waarbij we een beslagkom kregen om zelf, aan tafel, onze aardbeien Romanoff te maken. Alle ingrediënten hoefden alleen even door elkaar te worden geroerd. Resultaat: Heerlijk. We hadden bij dit menu een wijnarrangement genomen. De geserveerde wijnen waren heerlijk en goed passend bij de gerechten. Leuk was de uitleg over de wijnen, de druivensoorten en landen van herkomst door de enthousiaste eigenaar. Echt iemand met heel veel passie voor zijn vak. We hebben hier heerlijk gedineerd, in een relaxte ongedwongen sfeer, met heerlijke smaakvolle gerechten. De prijs is wel hoger dan gemiddeld, maar dan heb je ook wat.Prijs-kwaliteit is prima! Een van de betere restaurants in Breda.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die De Stadstuin bekeken, bekeken ook

In De Stadstuin geweest? Deel je ervaringen!