“Overboeking”
Beoordeling van Chasse Theater

Chasse Theater
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Concerten & shows in Breda
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Chasse Cinema biedt in Breda een uitgebreid programma met voornamelijk arthouse en kunstzinnige films op het grote doek.
31 mei 2018 beoordeeld

Wij hadden 2 kaarten voor de balletvoorstelling Ode aan de Meester. Bij aankomst was er een dubbele boeking en hebben we op de trap gezeten. Vervelend. De volgende dag gebeld , U wordt over anderhalve week teruggebeld want de voorverkoop begint ????Gaat toch allemaal online ?? Niks gehoord , zelf gebeld. Ik krijg 2 filmvouchers ?.... ik wil geen fimvouchers !!! Ik wil uitleg en een gepaste oplossing .Later kreeg ik een mail ,bijgaand alle interne mail berichten, dat wil ik helemaal niet lezen ?? Beetje slordig. Je krijgt 2 filmvouchers en klaar !!! Wat een WAARDELOZE klantenservice !! Ik betaal voor een stoel en niet voor een plaats op de trap , de afhandeling van de klacht is bijzonder triest . Het management heeft er echt geen kaas van gegeten !!!!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met verschillende mensen nar de voorstelling van Jochem Meyer geweest in de Jupiler zaal. Fantastische voorstelling in een geweldige zaal. Toch gingen we met gemengde gevoelens naar buiten. Dat kwam door het eten vooraf in restaurant Brasserie in het Chassé. Personeel is zeer vriendelijk en attent, maar het eten is een belediging aan de bezoekers. Vissoep is een dikke brij met klonten vis en de garnalen was ronduit teleurstellend. De kaart bevat slechts enkele gerechten: kok in de keuken, waarom maak je er niet iets meer van? Erover geklaagd, maar er werd vervolgens niets mee gedaan. Een afrader. En waarom kan ik de Brasserie niet terug vinden op Trip Advisor?

2 mei 2018 beoordeeld

Het Chasse theater is gevestigd in een ruim en licht complex met een theaterzaal, diverse horeca en een Holland Casino onder 1 dak.Deels historisch, deels modern. Prettige ontvangst. De brasserie gevestigd in een geïntegreerd historisch gedeelte, is modern, practisch ingericht en sfeervol. Je kunt daar ook eten voor aanvang van de voorstelling. Wij kwamen voor de Shen Yun voorstelling met Chinese dans. In NL worden dit jaar slechts drie voorstellingen gegeven, waarvan twee in dit theater. Vrijwel helemaal uitverkocht. Een deel van het publiek had zich speciaal gekleed voor deze bijzondere voorstelling, mooi om dat weer eens mee te maken. De voorstelling was visueel fraai, kleurrijk, prachtige kostuums en de dansers waren technisch subliem. De choreografie was minder creatief en vooral gebaseerd op synchroon dansen, vaak gezien in de (voormalige) communistische landen. Bij de opzichtige verweving met politiek en de daaraan gekoppelde zendingsdrang voelden wij ons ongemakkelijk en het was volstrekt onnodig om dit zo expliciet te maken. De claim van een Renaissance in China leek overtrokken. De voorstelling is verboden in China zelf (kip ei?). Vooraf werden gratis prachtige brochures uitgereikt. Betaald parkeren in garages en open lucht in de directe omgeving a €2 per uur.

29 april 2018 beoordeeld

Genoten van een mooie voorstelling, in mooi theater. Ook vanuit vak "C" goed zicht op het podium. Premium parking erbij besteld, het ligt op maximaal 2 minuten lopen en is prima geregeld.
Na afloop van de voorstelling verliet ik de zaal, te midden van andere vertrekkers en werd op grove wijze van de sokken gelopen, met een stomp tegen mijn rug, door een man die mij (en anderen) wilde passeren Toen ik daar iets van zei, beet deze man mij toe dat hij nog 3 uur moest rijden en dat hij haast had. Waarop ik hem mededeelde dat als hij daar zo'n probleem mee had, hij niet had moeten komen! Het eindigde nog net niet in een gevecht. Wat ik jammer vind is dat hoewel er tijdens de voorstelling vele bewakers/toezichthouders bij de deuren etcetera stonden, deze juist nu bij het verlaten van de zaal door een mensenmassa nergens waren te bekennen! Heb je net een mooie voorstelling gezien, dan eindigt het met zo'n incident. Ik had graag wat hulp gehad van de toezichthouders.

Bekijk meer beoordelingen
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor zowel een musical als een stand up comedian bezochten we het Chassé theater. Beide keren hadden we balkonplaatsen. Van daaruit zit je te hoog en kan je alleen voorovergebogen het hele podium zien. Ik meet zelf 1m67, dus niet bijzonder klein van gestalte. Ook hoorden we onvoldoende scherp, al gebruikten de artiesten microfoons.
Alsnog een prettig theater. Netjes en aangename sfeer.

Reizigers die Chasse Theater bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In Chasse Theater geweest? Deel je ervaringen!