“Hightea”
Beoordeling van Ja!Breda

Ja!Breda
Geclassificeerd als nr. 174 van 381 Restaurants in Breda
4 weken geleden beoordeeld

Vandaag van hightea ‘genoten’.....tussen haakjes dus omdat het echt bar slecht was. Het lag niet aan het gezelschap want dat is altijd superleuk onder elkaar. Het lag ook niet aan de meneer die ons hielp want die was erg vriendelijk en grappig. Bij binnenkomst kregen we gelijk een kan thee met uitleg erbij.....als eerste zouden we beginnen met een soepje. Soepje.....joeh soepje bleef een half uur weg daarna vroegen we nog maar naar een kan thee want daar mochten we om vragen.....nou wij dus vragen en naar nog een keer vragen was hij daar. Toen hebben we weer erg lang op de sandwiches moeten wachten,die wel lekker waren maar toen ik me besefte dat dat de enigste boterhammetjes zouden worden was het wel erg weinig,daarna werden we overladen door zoete dingen,wel lekker maar na een heel klein bordje fruit kregen we een glaasje jus d orange en daarbij ook weer een stuk taart erbij. Een extra sandwich ofzo ipv al dat zoet had ook wel lekker geweest. Al bij al waren wij erg ontevreden,erg jammer want we hadden er meer van verwacht en zeker omdat wij de ‘luxe’ hightea hadden besteld. Maar het mocht onze pret niet drukken maar gaan er zeker niet meer heen. Jammer okk dat ze op de site van dat erg leuk gekleurd servies en cakejes laten zien......ik heb ze niet gezien iig.....miss op de tafel naast ons

Datum van bezoek: september 2019

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier voor een kopje koffie op het terras. Maar het duurde behoorlijk lang voordat er eindelijk een serveerster ons kwam helpen. Andere mensen verlieten al het terras. En nee, het was zeker niet druk. De koffie die wij besteld hadden was vervolgens lauw.. jammer

Datum van bezoek: augustus 2019
22 mei 2019 beoordeeld

na binnenkomst, ca half uur later kregen we een soepje. daarna weer heel lang wachten, kregen we ieder 3 mini sandwiches, 2 met tonijn!!! veel sla en een veeg tonijnsalade. 1 met mozzarella . en 3 met kaas!!! Dus geen zalm of zo. waren met 3 personen. dan weer hele tijd later het zoet. 3 mini kokos koekjes ,3 boterkoek stukjes wat koekjes, 3 muffins. en marshmellos? en 3 mini croissants met jam. Om de taart moesten we vragen anders hadden we die niet gekregen.
fles water besteld,kregen we in een karaf. weet dus niet of dit echt spa blauw was wat zei vertelden.
voor 22,50 vind ik dit erg tegenvallen.
miste ook de scoons, die bij een High Tea horen!!!
en waarom niet alles in 1 keer zoals een High Tea hoort.
moesten gewoon veel te lang wachten op alles.
geen 2e x hierheen.

Datum van bezoek: mei 2019
13 maart 2019 beoordeeld

Gezellig ingerichte lunchroom. Het is niet groot, maar in de zomer hebben ze wel een groot terras op de markt staan. Zelf geef ik de voorkeur aan binnen, waar de sfeer heel gemoedelijk is. Je kan hier kiezen uit verschillende heerlijke sandwiches (club sandwich is mijn favoriet), met verschillende soorte verse thee erbij. Prima plek om even uit te rusten van een ochtendje shoppen.

Datum van bezoek: december 2018
25 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De high wine bij Ja!Breda is een echte aanrader!!
Goede wijnen met heerlijke hapjes erbij.
Ook de uitleg is zeer vriendelijk.
Goede, gezellige sfeer

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Ja!Breda bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In Ja!Breda geweest? Deel je ervaringen!