“Dan blijven we niet”
Beoordeling van Cafe de Kleine Wereld

Cafe de Kleine Wereld
Geclassificeerd als nr. 166 van 372 Restaurants in Breda
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere malen een fijn verblijf gehad in de kleine wereld. Dan stond er telkens een vriendelijke dame achter de bar, die zeer vriendelijk was en erg veel over de biertjes wist te vertellen.
Vanavond niet. Wij kwamen - in de compleet lege kroeg- binnen (vader met twee zonen van 25 jaar) en wilden onze muziekkeuze invoeren aan de electronische jukebox. Dat werd echter niet getolereerd door de norse kerel achter de bar.
Wij moesten volgens hem eerst braaf plaats nemen en vervolgens ieder individueel de muziekkeuze aan het apparaat invoeren.
Nu snap ik de corona regelgeving helemaal hoor, en de barman kon ook niet weten dat wij familie uit één gezin waren. Maar een oudere kerel met twee jonge gasten, zou dat nou geen vader met zonen kunnen zijn? Omdat hij de moeite niet nam om met ons een normaal gesprek te voeren, en hij dus alleen zijn norse instructie toeblafte, zijn we verder gegaan. Bij Zeezicht waren we wél welkom en hebben we nog een fijne avond gehad.

Datum van bezoek: september 2020

20 juni 2019 beoordeeld

Veel verschillende biertjes en vegan (borrel) hapjes, personeel vriendelijk en heeft goed geholpen een keuze te maken.

Datum van bezoek: juni 2019
6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit historische bijzondere pandje zit een fantastische geheim verborgen qua drinken (vooral bijzondere biertjes) en speciaal eten. Voor de veganist een aanrader. Zeker ook de jukebox binnen gebruiken.

Datum van bezoek: juni 2019
7 augustus 2017 beoordeeld

Prachtig café net naast de kerk, met uitzicht op plein. Genoeg te zien dus. We troffen de bediening in een slechte bui, ze had er duidelijk geen zin in. Was kortaf. Gelukkig maakte het uitzicht veel goed.

Datum van bezoek: augustus 2017
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat zijn wíj blij dat we iets verder keken dan de grote cafés op de Grote Markt in Breda! Naast de kerk zit dit dit cafeetje met een erg goede bierkaart en ontzettend prettige en kundige bediening. Zeker heen als je zin hebt in een lekker speciaalbier met een hapje (fuet!!) erbij.
NB; De boterzachte fuet staat als 'harde worst' op de kaart. Aangename verrassing dus.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Cafe de Kleine Wereld bekeken, bekeken ook

In Cafe de Kleine Wereld geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.