“Toppers!”
Beoordeling van Restaurant Con Fuego

Restaurant Con Fuego
Geclassificeerd als nr. 2 van 330 Restaurants in Breda
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan er vrij kort over zijn: fantastisch eten en zeer goede bediening ( zie je nog maar zelden). Je mes snelt gewoon door de ossenhaas.

Vasilios P, Manager van Restaurant Con Fuego, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

Beste Robin,

Bedankt voor uw complimenten. Wij doen erg ons best, zowel in de bediening als in de keuken, en dan is het erg leuk om te lezen dat voor u alles perfect was. Graag tot de volgende keer!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk gegeten bij con fuego! De dry aged rib eye was heerlijk, overal aan gedacht om dit gerecht tot een topper te maken! (Supplement endelever is echt een aanrader!) bediening ook overal verstand van, wijnkaart werd zo uit het hoofd verteld aan tafel. Een zaak met een goed team koks en een uitstekend team aan de voorkant! Prachtige uitstraling ook binnen. Kom zeker nog eens terug!

Beste Steven,

Bedankt voor het nemen van de tijd om een recensie te schrijven. Goed om te lezen dat alles naar wens was. Ik vond het leuk dat jullie er waren en mochten jullie in de buurt zijn, zijn jullie uiteraard van harte welkom.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Con Fuego is een Top restaurant met top bediening, top sommelier en belachelijk lekker eten!
Zeker een aanrader!

Beste Jimmy,

Bedankt voor de recensie. Onze collega's zijn altijd erg in hun nopjes om complimenten zoals deze te lezen. Graag tot ziens!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier terecht gekomen. Laatste tafeltje was voor ons. Heerlijk gegeten voor bezoek aan optreden Blaudzun in Mezz. De ossenhaas was zalig. Boterzacht en met heerlijke saus. Ook de bijbehorende friet en salade was prima. De dame blanche als toetje was “de kers op de taart”. We gaan hier zeker nog eens terugkomen!

Beste Dick,

Wij zijn erg blij om te lezen dat alles naar wens is geweest voordat u naar een optreden in de Mezz ging. Bedankt voor de complimenten!

14 mei 2018 beoordeeld

heerlijke ossenhaas, een aanrader. Meerdere keren gegeten en erg goed.
Ook de bediening was kundig en wist goed uit te leggen waar het vlees vandaan kwam en hoelang het aan het drogen was, een echte aanrader

Bedankt voor de complimenten, daar zijn wij erg blij mee! Graag tot ziens.

Reizigers die Restaurant Con Fuego bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

Breda, Noord-Brabant

In Restaurant Con Fuego geweest? Deel je ervaringen!