DaveG
Nederland

Eens en nooit meer

2,0 van 5 bollen9 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Kamer was stuk kleiner dan gedacht en tja, alles was beetje af en op lwat betreft de bedden, veel vochtplekken en tja. Als ik dit wist, was ik echt ergens anders gegaan. Had pakkie kaarten meegenomen maar daar was geen eens plek voor behalve op bed kaarten.. bleh
Datum van verblijf: maart 2024
Kamertip: Wokrestaurant breepark, 20 min lopen vanaf hotel is aanrader
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Autograph
Fitness
7.7 km van Premiere Classe Hotel Breda
Meer hotels in Breda bekijken
Beoordeeld op 2 juli 2023

Voordat we hier heen gingen had ik al de reviews gelezen. Dan zou je zeggen ‘a johh dat zal toch allemaal wel meevallen’, nou ik kan u vertellen niks is minder waar. Het hotel op zich ziet er van buiten al uit als een Penitaire inrichting. Vervolgens kom je binnen en zie je dat er iets heel belangrijks mist voor de minder valide onder ons, een lift. Naja dan maar met de trap naar de bovenste verdieping… De geur die in de gangen hangt is te vergelijken met een combi van schimmel en afval water. Niet heel erg lekker. Toen ik in de kamer aankwam bleek al snel dat de reviews die ik gelezen had meer dan klopte. Er zaten inderdaad vlekken op de muur en ook de grond was al een hele tijd niet gerijnigd. Ook de kussens op de bedden vielen nog net niet uit elkaar en de bedden daar zaten vlekken op. Ronduit smerig als je het mij vraagt. Ook is er heel lang niet gestoft want overal lag stof en hier en daar nog wat haren over de grond verspreid. Wanneer je de reviews leest ga hier dan ook aub vanuit dat dit het geval is. Zou hier nog geen dakloze in opvangen. Schandalig. 28-6-23

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 22 mei 2022

Absoluut geen schone kamer, stof overal, spetters op de muur, dekbed ontbrak bij 1 bed. TL lamp vlakbij je hoofd zonder kap, superfel en gevaarlijk. Vlekken in bed en op het kussen. Gangen stinken. Ontbijt ok (ookal was er veel op) en service ok. Fijn dat we een taxi via het hotel konden regelen.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 20 mei 2022

Voor mij een te Hard matras en erg gehorig, zeker de tussendeur die steeds hard dichtklapt, mensen liepen heen en weer tot 3.30 uur s nachts, om 6.30 stonden de eersten weer op dus toen weer. Basic kmr

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met premiereclasse.com - Louvre Hotels Group
Beoordeeld op 5 oktober 2020

Prima hotel voor 1 a 2 nachten, niet heel goed schoon en de gangen stonken. Verder was de locatie en de service goed. De prijs kwaliteit verhouding vind ik persoonlijk wat minder. Wel een fijn gratis parkeerterrein voor de auto, dat ‘s nachts op slot gaat.

Datum van verblijf: oktober 2020
Jacco Smit, General Manager van Premiere Classe Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2020

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling, Wij waarderen het om feedback te krijgen. Wij zullen hier dan ook zeker mee aan de slag gaan.

Wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen, om te laten zien dat wij de feedback in de praktijk hebben aangepakt.

Team Breda

Beoordeeld op 24 september 2020

Inchecken bij Campanile hotel. Zeer kleine kamer, wc, lavabo en kleine douche apart. Middelhard bed met dun hoofdkussen, wij hebben heel goed geslapen. Rustig gelegen hotel met veel parkeerplaatsen, op de parking en op het straat. Je kan ontbijten en dineren in het naast gelegen Campanile hotel.

Datum van verblijf: september 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beste Gast,

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling.

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen,

Team Breda