Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (78)
Beoordelingen filteren
78 resultaten
Waardering van reizigers
1
8
36
15
18
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1
8
36
15
18
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 78 beoordelingen
1 september 2017 beoordeeld

Smerige geur op de gang, waar absoluut gerookt wordt. Heel gehorig. Kamer was kennelijk voor bejaarden of gehandicapten, linoleum met brandgaatjes, douche zonder gordijn waardoor het een grote waterplas werd, niet schoon, handdoeken met rafels en voor de rest was het net een "cel" . Ontbijt kon ermee door, het enige positieve aan dit verblijf. NOOIT MEER, dan liever meer betalen!

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank RiekjeH
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 december 2016 beoordeeld

Komen we in de kamer, vuile badkamer, plakkende vloer, rookgeur van sigaretten omdat de brandmelder was afgeplakt. We mochten van kamer wisselen, komen we in de andere kamer maar daar stond het raam helemaal open en was een bed niet opgemaakt. Het ontbijt was triestig. Passeer je voorbij een heus ontbijtbuffet en krijg je slechts een croissant, pistolet en was schellen vlees om uit te kiezen.

  • Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Tibo_Deprest
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jacco S, General Manager van Premiere Classe Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2016

Geachte Tibo,

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u bovenstaande dingen heeft ondervonden in ons hotel. Dit is absoluut niet onze norm en we zullen er ook alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen wat betreft de kamer. Wij zullen uw mening over ons ontbijt intern oppakken.
Wij hopen dat u ondanks dit toch heeft genoten van uw tijd in Breda. Team Campanile

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt triest dit hotel badkamer zo stinken naar riool.als je de deur dicht deed rook je t nog.kamer zeer klein vies inkom erg ongezellig ontbijt ook slecht nooit meer dit hotel.waren met 3 met ontbijt 86 euro echt veel ste veel

Verbleef: december 2016, reisde met familie
Bedank marhas46
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jacco S, Manager van Premiere Classe Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2016

Geachte Marhas, bedankt voor het delen van uw ervaring binnen ons hotel. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u deze ervaring hebt gehad binnen ons hotel. Mocht dit in ons hotel of een ander hotel nogmaals voorkomen, neemt u dan gerust contact op met de receptie. Wij zorgen dan dat het probleem meteen verholpen word en wij u een zo'n prettig mogelijk verblijf kunnen bieden. Team Campanile

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaten hier met een vrijgezellenfeest. Voor dat geld kun je ook geen luxe verwachten, bed was schoon en kamer ook redelijk. Was voor iedereen een handdoek en lekkere warme douche. Het ontbijt was erg simpel maar genoeg. De vrouw in de ontbijtzaal was wel erg chagrijnig.

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Bedank Daanpan
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jacco S, Manager van Premiere Classe Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2016

Geachte Daanpan, bedankt voor uw feedback. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Wij hopen dat het een geslaagd vrijgezellenfeest was en dat u genoten heeft van de stad Breda. Wij vinden het jammer dat u onze ontbijtservice niet als gastvrij heeft ervaren. Wij zullen dit dan ook intern oppakken daar dit wel ons streven is. Team Campanile

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 april 2016 beoordeeld

We hebben een 2 persoonskamer geboekt voor 1 nacht. Goede bedden en de kamer was netjes schoon. Wel erg gehorig. Kleine douche wc waar de zeep ontbrak en geen toiletborstel aanwezig was. Ontbijt stelt niets voor. Weinig keus in beleg en keihard stokbrood. Slappe koffie en sinasappeldrank die op fanta zonder prik leek. Vreemd genoeg zijn honden (tegen betaling) toegestaan, maar weer niet in het restaurant. Ik zal er niet snel weer boeken.

  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Hans W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jacco S, Manager van Premiere Classe Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2016

Geachte Hans,

Bedankt voor uw feedback. Wij nemen uw bevindingen zeer serieus en zullen dit ook opnemen met de desbetreffende afdelingen. Wanneer er zeep ontbreekt op de kamer kunt u altijd contact opnemen met de receptie, wij zullen dat dan meteen aanvullen. Honden kunnen inderdaad tegen betaling op de kamer verblijven en ze zijn ook welkom in ons loungegedeelte. We kunnen huisdieren helaas niet in ons restaurant binnen laten in verband met de hygiëne. Wij hopen dat u ondanks uw bevindingen toch weer een keertje bij ons komt overnachten.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken