19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrienden van ons hadden dit hotel gekozen voor een weekendje Breda.

De kamer was schoon en zeer ruim. De badkamer een beetje een waterballet omdat het allemaal rolstoel vriendelijk is maar is geen wcht issue. Bedden lagen goed.

Personeel vriendelijk en waren ook blij verrast met gratis parkeren.

Ontbijt mischien iets sober voor een hotel in deze prijsklasse.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
18 december 2016 beoordeeld

Een rare gewaarwording bij het inchecken .. een zorghotel .. Veel rollators, een verpleegster op de gang .. op zoek naar de check-in .. Aardige dame, charmant. Parkeren VOOR de deur kost geld, ACHTER is gratis ... Weer naar buiten en de auto verplaatsen ... (waar was de instructie hiervoor). Een heren (en dames-)lounge .. open haard en een verdwaald 'stelletje' dat ook geboekt heeft. Ik voel me ongemakkelijk .. Personeel is zeer dienstbaar! Restaurant is tot 20:00 geopend.
De kamer was verzorgd. Lage plafonds (schuin dak) met mijn ruim 2 meter erg lastig .. Toilet heeft nog sporen van een vorige bezoeker .. da's minder. Bed is mooi van maat en ik slaap er goed op. Ontbijt is verzorgd (>7:00) .. onder een hoek van 90 graden verspreid opgesteld ... ik moest de thee en andere dranken zoeken .. Voor het geld (±100,-) zijn er plekken waar ik mij meer op mijn gemak voel en waar e.e.a. beter geregeld is. Mijn opmerking bij Check-out over toilet wordt 'lauw' opgepakt ..

• Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een op zich prima hotel, alleen lees je op de boekingssite niet duidelijk dat het voornamelijk een zorghotel betreft. Een belletje naast het bed voor de zuster een rolstoelvriendelijke badkamer en in de lobby rollators en rolstoelen. Personeel is wisselend, sommigen hebben echt het besef in een hotel te werken, maar anderen vinden het echt een verpleegtehuis. Als je s avonds later naar je kamer gaat moet je aanbellen om te worden opengedaan, niet passend bij een hotel.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel in dit zorghotel. Het hele opzet om hotelgasten samen met zorgbehoevenden te laten overnachten is fantastisch! Ook een heel mooi pand! We mochten gebruik maken van het afgesloten fietsenhok, wat ook wel handig was op onze fietsvakantie. De ruime kamers met verstelbare bedden waren een grote luxe! Hier kom ik zeker terug!

Verbleef: september 2016, reisde met familie
27 augustus 2016 beoordeeld

Zorgeloos zorg hotel, met veel praatjes naar weinig service, zo zou je dit hotel kunnen noemen. Duur en slecht verzorgd qua service. Kamers zonder airco en dat bij 35 graden C is niet prettig. Zelfs een simpel doosje kleenex ontbreekt. Mijn vrouw ging er voor wat extra zorg na een operatie. De onthaal was vriendelijk maar daarna was het hopeloos. Ze mocht trouwens niet van haar kamer omdat ze uit Belgie Brasschaat kwam. Eerst moet er een ziekenhuis bacterie onderzocht worden.... Enfin, ik zou dit hotel niemand aanraden. Mijn vrouw is dan ook na 3 dagen vertrokken naar een Fletcher hotel. Waar je wel kunt eten en drinken in een restaurant. Overigens het eten in het hotel - restaurant is niets speciaals. Gelukkig heeft Breda meer te bieden. Hier zou ik in ieder geval hier wegblijven.

Kamertip: Zoek eerst een ander hotel
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie