Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Beste (olie)massage tot nu toe!

Beoordeeld op 24 april 2017
Liek16
Leiden, Nederland
Oosters gastvrijheid in hartje Breda

Voor de 3e keer mogen genieten van Sukho behandeling. En voor de eerste keer zeer tevreden ... meer lezen

Beoordeeld op 28 november 2016

Rondleiding SS Rotterdam
21 beoordelingen
vanaf US$ 16,14
Beoordeeld op 24 april 2017

Fijn ontvangst. Hygienisch en rustige sfeer. Beste (olie) massage tot nu toe. Dames weten goed wat ze doen, juist als je ergens klachten hebt/vastzit.
Klein minpunt is dat je mensen bij de ontvangstbalie kunt horen.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 14 februari 2017

Een fijne massagesalon, waar je met een warm onthaal welkom wordt geheten. De massage was heerlijk, en ik voelde me echt op mijn gemak. Een aanrader.

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 28 november 2016 via mobiele applicatie

Voor de 3e keer mogen genieten van Sukho behandeling. En voor de eerste keer zeer tevreden.

Telkens weer met dezelfde vriendelijkheid, warmte en enthousiasme ontvangen.

Ik heb altijd een thaise massage gehad. De een gaat net wat steviger als de ander te werk, maar ze weten precies wat ze doen. Ze geven mij voldoende vertrouwen om echt te ontspannen zodat ik van mijn rekening, strek en kraak sessie kan genieten.

Super plus punt vind ik dat het altijd netjes en schoon is. En dat de muziek echt achtergrond muziek is, dus heel zachtjes en niet overheersend.

Het is daar leuk ingericht. Klein en knus. De massages ruimtes zijn van elkaar gescheiden door gordijnen. Vond het de eerste keer raar, maar het is helemaal niet storend.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 10 september 2015 via mobiele applicatie

Reeds meerdere malen een bezoek gebracht aan Sukho en iedere keer is het weer uitstekend! Zeer vriendelijk personeel en warm onthaal. Goede massage waarbij je je voorkeur kunt aangeven. Achteraf krijg je een heerlijk kopje Thaise thee om het bezoek compleet te maken. Aanrader!!

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 5 december 2014

Voor de verjaardag van mijn partner een valentijnsarrangement geboekt en wat een heerlijke middag hebben wij gehad! Met een infraroodsauna, douche, voetmassage, thaise massage en weer douchen zijn wij beide goed verwend. De massages waren beide heerlijk om te ondergaan en wij keren hier zeker terug!!

Datum van activiteit: november 2014