Vandaag geopend: 12:00 - 03:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi pand met goed casino

In een prachtig pand gevestigd Holland Casino. Heel veel elektronische speelautomaten voor een ... meer lezen

Beoordeeld op 20 februari 2019
raoulr883
Roosendaal, Nederland
Een lach en een traan in een mooie omgeving.

Een lach en een traan in een mooie omgeving. Voor de een komen dromen uit, voor een ander ... meer lezen

Beoordeeld op 27 januari 2019

vanaf US$ 15,99
vanaf US$ 20,06
vanaf US$ 31,18
Beoordeeld op 27 februari 2015

Dineren in het restaurant is top!
bediening geweldig.
Sfeer is super!!! Mijdt de vrijdag en zaterdag tussen 19.00 en 23.00 uur mits je lang in de rij wilt staan

Datum van activiteit: februari 2015
Beoordeeld op 19 februari 2015

Fantastisch voorbeeld van de mix tussen oud (lees klassiek) en modern in dit mooiste Holland casino van Nederland en volgens mij nog steeds het grootste van Europa!!

Datum van activiteit: maart 2014
Beoordeeld op 20 november 2014

Vanuit Breda-Noord (Hotel Campenille) kun je gemakkelijk met de bus naar de stad (nadeel is dat de laatste bus om 22:00 vertrekt). Hij stopt wel voor het Casino!

Datum van activiteit: november 2014
Beoordeeld op 7 oktober 2014

eens iets anders na al dat winkelen
het casino is goed gelegen en het personeel is vriendelijk en behulpzaam

Datum van activiteit: augustus 2014
Beoordeeld op 29 augustus 2014

Jammer dat Holland Casino ook bezuinigt in de Brasserie.
Voorgaande jaren waren wij zeer tevreden over de kwaliteit van het eten maar nu is het allemaal wat minder.
Helaas.........want aan de ambiance ligt het niet.
Het blijft een bijzonder plekje Breda .
Een uur na het eten, werden wij opgezocht in het Casino. Er was iets misgegaan bij de afrekening, wij hadden de verkeerde tafel betaald en moesten alsnog 10 euro bij betalen. Voor ons geen probleem maar of er dan sprake is van klantvriendelijkheid??????

Datum van activiteit: augustus 2014