“Avondje theater”

Nouveau van Ham
Geclassificeerd als nr. 102 van 325 Restaurants in Breda
Keukens: Internationaal
Dineropties: Lunch
Beschrijving: Nouveau van Ham is gesitueerd aan het van Coothplein, een bruisend en bekend plein in Breda. Het lunch cafe en boutique hotel hebben een spectaculair uitzicht op de grote kerk, winkelstraat, terrasjes, restaurants, hippe en chique mode winkels, woonwinkels, musea, theaters, het ligt allemaal letterlijk om de hoek. Nouveau van Ham beschikt zelf over een lunch cafe met een groot terras en een boutique hotel. Met 8 kamers met thema's zoals de bieren van de tap maken wij iedere kamer uniek! Wij willen u graag verwelkomen in ons lunch cafe of boutique hotel, of u nu in Breda verblijft om zaken te doen, om de prachtige stad Breda te ontdekken of om te genieten van een uitstapje, wij zorgen voor een hartverwarmend en hartelijk verblijf!
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk verblijf gehad,zeer vriendelijk ontvangst. Prima uitvalsplek om Breda te ontdekken! Top

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras en vriendelijke bediening.
Gin tonic is een aanrader!
Ook lekkere borrelhapjes zoals de macho.

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nachtje geslapen in de suite met het balkonnetje aan de voorzijde. Erg leuk hotel op een heerlijke locatie. Vriendelijk personeel en nette schone kamer!

20 januari 2018 beoordeeld

High wine gedaan met zijn tweeen in het restaurant. Dit was niet naar verwachting, omdat er op internet een andere, uitgebreidere stond beschreven. Erg duur voor wat je krijgt. Daarnaast was het flink koud in het restaurant omdat het overal tochtte. Al met al niet echt een aanrader.

15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gelegen in t centrum, wel zelf uitzoeken waar je parkeert.
Erg vriendelijke ontvangst met drank erbij. Leuke kamer, mooie spullen. Niet ruim ook niet erg schoon

Reizigers die Nouveau van Ham bekeken, bekeken ook

In Nouveau van Ham geweest? Deel je ervaringen!