“Dorst!!!”

Zeezicht
Geclassificeerd als nr. 108 van 325 Restaurants in Breda
Keukens: Frans, Internationaal
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je denkt op een mooie zonnige donderdag middag rond 16:00 hier iets te drinken!! Dan kom je tweedes. Ruim kwartier gezeten bediening niet vooruit te branden waardeloos en totaal geen systeem. Van armoede door gelopen.
Nee heren van de buiten bediening dikke onvoldoende.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Salade geitenkaas was lekker maar verschillende ingrediënten misten we zoals de vijgen, walnoten en tomaten saus. Terwijl het wel zo op de kaart stond beschreven. Bij navraag bij de kelner kregen we als antwoord: Ja, dat kan gebeuren!
Dit vonden wij nergens op slaan! Moeten ze het ook niet zo op de kaart zetten! Jammwr

28 mei 2018 beoordeeld

Hier hoef je niet in je smoking te komen.
In tegendeel, gewoon gezellig na het winkelen
een hapje eten, buiten of binnen.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier komen eten voor een snelle hap.Het was er heel druk en zijn op eerste verdieping gaan eten.
Hier was het heel rustig om te zitten.
Wij hebben er allemaal een 12uurtje genomen,dat waren 3 boterhammen met wat op en daar nog een spiegelei.
Heeft zeer goed gesmaakt.Voor bier van het vat heb je keuze uit 30 bieren van het vat,gezondheid!

3 maart 2018 beoordeeld

Niet echt slecht maar zeker niets bijzonder, blijft natuurlijk gewoon een cafe
Met eet mogelijkheid en dat is redelijk tot goed. Ook hier vriendelijke bediening boven.

Reizigers die Zeezicht bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In Zeezicht geweest? Deel je ervaringen!