TripAdvisor

Meer info
vanaf US$ 30,08
Meer info
Beoordeeld op 8 september 2019

Als je de stad goed kent, of een beetje gevoel hebt voor de omgeving dan is een bezoek naar de Toren aan te raden, je kunt alle dorpen en wijken goed herkennen en als je dat ziet is een uurtje zo vol. En bij het beneden komen ga je nog even naar de belangrijke graven kijken die er ook nog liggen.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

De toren is het trotse middelpunt van de markt én de stad. Herkenbaar door de witte steen die werd gebruikt. Veel gezellige terrassen kijken uit op de kerk met zijn statige toren.
De kerk herbergt verschillende culturele exposities.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Deze kerk is de trots van Breda. Ziet er heel mooi uit zowel van binnen als van buiten. Het is een toeristische attractie. Mooie aanvulling als je ergens gaat eten.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Deze kerk heeft een knappe gotische bouwstijl die meteen in het oog springt als je komt aangelopen. De kerk staat momenteel in de steigers voor restauratie. Aan de binnenkant zijn er aan aantal indrukwekkende graven en en beeldhouwwerken te zien. Dit was voordat Delft in gebruik werd genomen de laatste rustplaats van de Oranjes. Iets wat wij niet wisten en dus geleerd hebben na een bezoek aan de kerk. De kerk is aan de binnenkant minder rijkelijk versierd dan je zou verwachten nadat je de buitenkant hebt bewondert.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prachtig aan de buitenkant maar binnen eigenlijk niet heel bijzonder. Misschien waren we ook wel 'verwend' na diverse kerken/kathedralen in Engeland bezocht te hebben. De toegang is gratis dus ben je in Breda dan is een bezoek wellicht het overwegen waard.

Datum van activiteit: augustus 2019