jcmvanerve
Zuid-Holland, Nederland

Zilvervisjes

Beoordeling van Bastion Hotel Breda
3,0 van 5 bollen16 jan 2024 beoordeeld
Kamer was niet schoon,nachtkasjes vettig.Bij binnenkomst licht aan gedaan ,in de lamp boven ons zaten 40 dode Zilvervisjes 3 liepen er nog levend rond,vloer zaten stukjes op van eten,echt slecht. Badcel kon je je handoek niet ophangen want dan kwam de schroef uit de muur.
Datum van verblijf: januari 2024
Kamertip: Een nachtje kan ,goede locatie om Breda te zien,restaurant was leuk eten was goed personeel...
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Autograph
7.7 km van Bastion Hotel Breda
4.0 km van Bastion Hotel Breda
Meer hotels in Breda bekijken
Beoordeeld op 4 januari 2024

“Goedkoop overnachten in Hotel Breda” ?!
(citaat uit hun website)

Mijn eerste ervaring met een Bastion-hotel:
We zouden voor een paar dagen naar Breda gaan om oudjaar te vieren met een stel vrienden. We konden bij hen logeren, maar het leek me rustiger en comfortabeler dat we een hotelkamer namen, zodat iedereen in de drukte kon zorg dragen voor zijn eigen privacy. Op 29 december vond ik een aanbod op de website van net geen 150 euro voor twee personen voor twee nachten (zonder ontbijt). Er werd mij verzekerd dat ik nergens een betere prijs zou vinden ... Boeken dus maar. Zodra ik het aanbod aanklikte verdween het. Ik zag nog twee andere aanbiedingen die iets hoger lagen van prijs, maar ook die stonden “gesloten”: ik kon niet boeken. E-mail gestuurd, via de website én rechtstreeks: geen antwoord. Met het oog op het beloofde “persoonlijk contact”, bellen dan maar. Op het nummer van de klantendienst stond een antwoordapparaat dat meedeelde dat de medewerkers op vakantie waren. Op 30 december, de ochtend van vertrek, probeerde ik de receptie van het hotel in Breda te bereiken: keuzemenu. De eerste optie, “beschikbaarheid en prijzen”, resulteerde opnieuw in een antwoordapparaat dat mij naar de website verweest. Tweede poging: ik koos de optie “andere” in het keuzemenu en kreeg een vriendelijke medewerker aan de lijn aan wie ik het probleem uitlegde. Zij keek op de website, bevestigde het aanbod, dat ietwat hoger lag omwille van de toeristentaks begreep ik, dus ik vroeg om ons in te boeken voor twee nachten. Dat ging niet; ze verwees mij opnieuw naar de website. Wij zaten inmiddels in de auto en ik had echt geen zin om opnieuw tijd te verliezen online, dus ik stelde voor om maar gewoon aan te komen en persoonlijk te registreren en in te checken. Dat kon zeker ook volgens de medewerker, aangezien er nog meer dan genoeg beschikbaarheid was in het hotel.

Na het dagprogramma arriveerden we rond kwart voor 7 ’s avonds in het hotel waar we vriendelijk werden ontvangen en ik opnieuw kon uitleggen waarom we niet online geboekt hadden. Nu, geen probleem, alleen was er blijkbaar geen beschikbaarheid meer voor de tweede nacht. Goed, dan maar inchecken voor één nacht en de aardige receptioniste verzekerde ons dat ze ons bij de eerste annulatie zou verwittigen en de tweede nacht voor ons in orde zou maken. Ik betaalde 116 euro voor één nacht, inclusief ontbijt voor ons tweeën. Logisch en redelijk. (34,5 euro voor de ontbijtjes, dus 81,5 voor de kamer en de toeristentaks.) We begonnen met een gerust hart aan het avondprogramma.
Toen we ’s nachts opnieuw binnenstapten, kwam de vriendelijke receptioniste ons al meteen tegemoet met het goede nieuws dat ook de tweede nacht geregeld was. De betaling mochten we regelen bij het uitchecken.
’s Anderendaags genoten we van een uitstekend ontbijt in de mooie, panoramische ontbijtzaal. Toen we opnieuw wilden vertrekken voor ons dagprogramma besloten we meteen ook even alvast de tweede nacht af te rekenen. De jongen aan de receptie wist niets van het voorgaande en las het saldo af van zijn computer: 262 euro! Stomverbaasd legden we alles nog eens goed uit, ervan overtuigd dat er een vergissing in het spel was. Helaas, niets aan te doen, de prijs voor de tweede nacht – in dezelfde kamer – was toch echt 262 euro (waarvan 227,5 voor de overnachting. Er vond nog even een warrige dialoog plaats met als besluit dat we niet akkoord gingen om bijna driemaal de prijs van de eerste overnachting te betalen, onze spullen pakten en vertrokken. Met een bittere nasmaak die nog een hele tijd bleef hangen: Bastion Hotels – “Waar heel Holland slaapt” – zal ons niet snel weer bekoren.

Kamertip: Verzeker u vooraf van de prijzen voor uw overnachtingen. Ze wijzigen à la minute en er is geen onderhandeling mogelijk.
Beoordeeld op 23 december 2023

Nette ontvangst, schone kamer, picobello allemaal. Ontbijt erg verzorgd, ja: prijs kwaliteit dik in orde, zelfs aan de goedkope kant als ik vergelijk met andere hotels. Puntje van aandacht, als je een snack wilt kunnen kopen, zet dan een goede vending machine neer, met een ruim assortiment.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 december 2023 via mobiele applicatie

Wil je met iemand een interview opnemen voor televisie zonder dat daar andere mensen in beeld komen en heb je hooguit een kwartier even een rustig plekje nodig, is vrijwel niets mogelijk. Ja in de lobby. Ok prima. Zou de muziek dan even uit kunnen? Nee, gaat via de manager die zij zelf notabene blijkt te zijn. Kortom er was totaal geen hospitality te vinden. Ik ben vaak in hotels geweest en tot dan toe nog nooit slecht behandeld.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 september 2023

Badkamer was zo klein, dat ik mijn hoofd stootte aan het plankje als ik een slok water nam of water na tandenpoetsen uitspuugde, dat ik me stootte als ik de douche in of uit ging, in de douche ruimte geen plek voor je shampoo ed, dat ik nauwelijks in de ruimte paste als de deur open stond.
Ik mocht een waterketel voor thee vragen, maar “die waren al weggegeven”. Toen ik zei dat dat wel raar is want ik drink geen koffie en dat het niet mijn probleem was, was er toch nog eentje gevonden…
Fietsen staan niet bewaakt
Weinig ruimte rondom de bedden.
Je stoot je hoofd aan het lampje boven je bed als je op je bed “hangt”, wat toch vaak gebeurt als je bijvoorbeeld wilt lezen en je benen zijn moe. We hebben bedden verschoven, maar dan zit je met de stopcontacten in de knoei.
Van de 6 accomodaties in onze vakantie de slechtste en tevens de hoogste prijs…. Ontbijt veel te hoge prijs, niet genomen.
Boeken via de eigen website zou korting geven tov booking.com, is niet gegeven. “Konden ze niets meer aan doen”, aldus receptie bij aankomst.

Kamertip: Het is bijzonder klein, en ontbijt hoog in de prijs
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 13 juli 2023

Bij aankomst in het hotel, kwam ik erachter dat ik een verkeerde kamer heb geboekt, wilde het omzetten zei de recpetie dat dat niet kon met als rede geen kamers… op internet kon het wel ( 5 kamers beschikbaar ) dus ik weer terug naar de receptie en uitgelegd dat ik op de site wel een deluxe king kamer kon boeken… maar ik het zonde vond om voor 2 kamers te betalen of ik eventueel kon ruilen van kamer zelfs nog met bijbetaling … want annuleren was geen optie. Maar omboeken wilde ze ook niet, zei ze dat het niet mogelijk was en ik maar op internet moest boeken als ik een andere kamer wilde.
Ik had geen zin in een hele discussie dus ben ik met een boze gevoel naar boven gegaan. de volgende ochtend ben ik naar de receptie gegaan en heb de vraag gesteld: is het mogelijk als ik perongeluk een deluxe kamer heb geboekt maar m wil omzetten naar een deluxe kamer met 1 tweepersoonsbed of dat mogelijk was. De jongens van de receptie hebben me toen goed geholpen en van alles uitgelegd.
Toen vertelde ik ze wat die collega van dag ervoor tegen mij deed en toen schrokken ze ervan… eerst liegen over geen kamers, daarna “dan moet je m maar via internet boeken”
2x betalen alsof ik in 2 kamers kan slapen….
De jongens van de receptie hebben hun excuses aangeboden en het goed proberen te maken met een gratis drankje.!
De jonge dame achter de receptie van de avond was niks…
De jongens die ik in de ochtend aantrof verdienen een compliment!

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken