Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 95
Hotels.comUS$ 92
eDreamsUS$ 95
Beoordeeld op 17 oktober 2019 via mobiele applicatie

Het personeel van de receptie waren uitermate vriendelijk. Anna verdient een extra vermelding hiervoor! Wij hadden een probleempje met een pakketje wat moest aankomen in het hotel en zij was hiermee erg behulpzaam. Ongekend.
We kregen ook een upgrade naar een grotere kamer! Nogmaals dank hiervoor Anna! Ook de kamers waren verzorgd en schoon.
Een aanrader als je niet middenin het centrum van Breda wil zitten.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Prima hotel met schone kamer met koffiezetfaciliteiten en goede prijs/kwaliteit verhouding ontbijt moet apart bijgeboekt worden en vonden wij te duur. Station Prinsenbeek ligt er naast dus in 4 minuten sta je in het centrum van Breda

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019

Keurige kamer en prima bed.Ontbijt is veel te duur voor het gebodene (maar ja zo hou je de kamerprijs relatief laag)
De lobby / lounche / ontbijtruimte munt uit in ongezelligheid en sfeerloosheid met een hoofdrol voor de airco-installatie. Sowieso vreemde klimaatbeheersing, want het trappenhuis en de lift waren tropisch van temperatuur.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 26 mei 2019

Hotel vlak bij station Prinsenbeek met prima verbinding naar Breda
Kamers gehorig naar gang en met bovenburen
Onduidelijk dat het ontbijt er niet bij hoorde
Na 1 croissantje (matige kwaliteit) en een kopje thee, mocht ik 32,30 afrekenen
Bij het inchecken was niets over de prijs van het ontbijt gezegd, alleen hoe laat het was.

Heel onprettig
Verder is 16,15 voor wat er geboden was echt veel te duur
NOIIT DOEN dat ontbijt

Kamertip: geen kamers
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 13 april 2019

Propere kamer. Alles voorhanden om onder andere koffie of thee te maken. Kleine maar functionele badkamer. Mooi ontbijt met eitjes klaargemaakt in de ontbijtruimte naar eigen keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Private parking. Vlotte toegang 's nachts na een avondje stappen.

Datum van verblijf: maart 2019
BastionHotels, Support van Bastion Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2019

Beste meneer/mevrouw,

Ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw mooie score.
Fijn om te zien dat u heeft genoten van het verblijf bij ons hotel.

We hopen u spoedig weer te morgen ontvangen.

Manon
Guest Support Bastion Hotels