Beoordeeld op 6 december 2018

Uitstekende kamer, restaurant en prima lunch. Goede gevelisolatie zodat in deze kamer de met name nachttreinen slechts moeilijk hoorbaar zijjn.Entree bij aankomst en vertrek is met rolkoffer lastig door uitsluitend traptreden bij de hoofdingang; parkeerplaats prima. Op badkamer zou een extra haakje voor handdoek nabij de douche wel handig zijn.

Kamertip: Nogmaals: een extra haakje voor handdoek nabij de douche is wel handig voor na het douchen.
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 23 oktober 2018

Het had een handige locatie voor mijn werk, dus vandaar deze keuze.
Ik verbleef er één (korte) nacht. Er vielen wel wat dingetjes tegen.

-Airco kan niet aan als buitentemperatuur boven de 18 is. Het was volgens dat apparaat 19, maar binnen in ieder geval stervenskoud. Geen verwarming dus.
-Heb alle apparaten (lichten, tv, lege koelkast) uit stopcontacten getrokken omdat die een piep/zoem nalieten die goed te horen was in standby stand (lamp wanneer die aan stond).
-Badkamer is zo klein, je kan je kont niet keren. Wastafel is zelfs te klein om je handen te wassen zonder de kraan/wasbak continu te raken.
-Stalen pijpen hingen los in de badkamer???

Wel 24-uurs receptie, which is nice.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 september 2018

Kamers, bediening en receptie is niets op aan te merken, op een akkefietje met de toeristenbelasting na (vergeten op factuur te vermelden voor mijn zakelijk verblijf).
Het restaurant is echter de naam niet waardig. Het eten leek opgewarmd en had maar weinig smaak. Het ontbijt daarentegen was wel OK met een vers en naar smaak bereid eitje (spiegel-, omelet, ...)

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 september 2018

Perfect hotel voor 1 of 2 nachten Breda. Schone kamer, vriendelijk en voorkomend personeel, prima ontbijt. Beetje raar wasbakje in de badkamer - probeer je maar eens nat te scheren. Maar niet gezeurd - echt value for money. Aanrader.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima, niet bewaakte parkeerplaats, makkelijk met auto bereikbaar , onvriendelijke ontvangst, zeer slechte receptie, kamer niets bijzonders , bediening zeer slecht, personeel beneden peil, onprofessioneel , je kunt niet, ondanks afgifte credit kaart op rekening kopen, en als je na discussie het toch voor elkaar krijgt dan schrijven zij zonder toestemming bedragen af welke zij niet schriftelijk (afgetekende bon) kunnen onderbouwen. Ga niet in discussie , dat heb ik wel gedaan, oh oh oh dit heb ik nog nooit mee gemaakt, kom zakelijk in heel veel hotels, overal is wel wat aan te merken, dat hoort erbij, maar hier in dit hotel heb ik zaken mee gemaakt die ik als GAST niet hoef te slikken, de restaurant manager komt begrijpelijk voor zijn personeel op, maar nadat ik op een niet mis te verstane wijze te horen kreeg dat de discussie was afgelopen, anders is daar (door medewerkster wijzend) het gat van de deur. Heb ik dan ook besloten mijn koffer te pakken en het hotel te verlaten. Ik kan dit hotel en de bastion organisatie dan ook bij niemand aanbevelen, u bent gewaarschuwd, er zijn meer dan genoeg gelijkwaardige hotels in de omgeving waar je met respect ontvangen en gewaardeerd wordt! En. , niet onbelangrijk : tevreden en gezellig verblijft.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken