Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 82
Priceline
US$ 76
Expedia.com
US$ 84
Word beloond met One Key
Hotels.comUS$ 83
Algotels
eDreams
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (268)
Beoordelingen filteren
268 resultaten
Waardering van reizigers
33
94
92
29
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
33
94
92
29
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 268 beoordelingen
Beoordeeld op 11 mei 2022

De bedden zijn goed en op de kamer is alles aanwezig wat je in basis nodig hebt. Zelfs een beperkte koffiecorner. Alles is zuiver en er is voldoende ruimte. Er zijn voldoende handdoeken en zeep en shampoo. Ook de hond was (tegen een kleine vergoeding) welkom

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Bedank GerardenRegina
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 6 mei 2022

Wij hebben 2 overnachtingen gehad de kamer was prima, ontbijt was heel goed er was genoeg eten en drinken.
personeel waren heel vriendelijk dit is een prima lokatie om Breda en omgeving te bezoeken.

Tot de volgende keer!

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Bedank rwbeck
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 10 april 2022

Ik verbleef de eerste twee nachten in een één persoons bed, maar ik kan niet voor slapen. Ik kon een andere kamer regelen zonder problemen. Klantvriendelijk en erg behulpzaam. Goede tips gekregen van populaire eet en uitgangsgelegenheden.

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Bedank Lenscherp
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 13 maart 2022

Mijn man en ik keken uit naar een weekendje Breda. De kinderen eindelijk groter en de maatregelen rond covid waren eindelijk gaan luwen. Alles werd officieel bevestigd via een e-mail van het hotel. De boeking stond vast, 1 overnachting in jullie hotel met bijhorend etentje. Aangekomen in jullie hotel was er blijkbaar geen weet van onze komst. Eerst wouden ze de schuld in onze schoenen schuiven maar ze excuseerden zich snel wanneer we hen de bevestigingsmail van het hotel toonden. Ze toverden alsnog een vrije kamer voor ons, en dit tijdens het carnavalsweekend van Breda. Dit wisten wij niet (komende uit België). Toen we onze reservatie wouden maken voor ons diner, kregen we als antwoord, dat het restaurant was gesloten, wegens personeelstekort. Bij het lezen van oudere beoordelingen is dit een probleem dat er al enkele maanden heerst en nog steeds niet is opgelost, triestig voor zo een groot hotelketen. We konden wel "carnaval take away" laten bezorgen op de kamer maar hadden ons wel iets anders voorgesteld bij een diner. We stelden voor, dat we zouden eten in de stad en de rekening zouden binnenbrengen, daar zouden we een maaltijd nuttigen binnen een normaal budget, dit voorstel werd geweigerd. De kok van het hotel kwam ons tegemoet en zou voor ons die avond koken, dit vonden we zeer fijn. Helaas kregen we gefrituurde kippenbouten en het hoofdgerecht op nog geen 30 minuten voorgeschoteld. Het moest snel gaan. De hoofdschotel was zeer teleurstellend. Schnitzel of zalm met wat gekookte boontjes en frieten. We konden ook geen wijntje bestellen aangezien de manager de alcoholische dranken achter slot en grendel had gezet. We mochten onze eigen fles wijn mee aan tafel nemen. We hebben elk 1 glas frisdrank genomen en daar werd schaamteloos een bedrag in rekening gebracht, die wij weigerden te betalen na alles wat er al misgelopen was. Hierdoor was het zaalpersoneel misnoegd. De manager was niet bereikbaar toen we hiernaar vroegen. We hebben genoten van de stad Beda, maar het verblijf eindigde in mineur. Het hotel had ons kunnen verwittigen dat het restaurant gesloten was. Het hotel kwam hierdoor heel onprofessioneel over.

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Bedank Breda1234567
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Sales Breda, General Manager van Campanile Breda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2022

Beste Ellen,
Allereerst willen we u graag bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. We vinden het enorm jammer dat uw verblijf niet goed bevallen is.
Wat vervelend dat uw verblijf niet in ons systeem terecht was gekomen, gelukkig was er nog een kamer beschikbaar.
We zullen het desbetreffende personeel erop aanspreken en hierin begeleiden. We hopen dat u ons de kans wil geven uw verblijf te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Receptie Campanile Breda

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 maart 2022

Personeel was erg vriendelijk. Zowel telefonisch vooraf als ter plaatse in het hotel. De kamer was netjes en schoon. Campanile Breda is een degelijk hotel voor op doorreis of kort verblijf. Goede ontbijtservice.

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Bedank Eline20221
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Sales Breda, General Manager van Campanile Breda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2022

Beste Eline,
Bedankt voor je lovende review! We zijn blij om te lezen dat uw verblijf u zo goed bevallen is.
We hopen u snel terug te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Receptie Campanile Breda

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken