Gratis annuleren tot 28-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 27-10-21
Trip.com
Gratis annuleren tot 27-10-21
Hotels.comUS$ 77
PricelineUS$ 77
eDreamsUS$ 77
Beoordeeld op 15 augustus 2021

Kamer en parkeergelegenheid goed.
Ontbijt door tijdblokken zeer verdeeld en latere blokken geen of zeer weinig zelf snij vers brood.
Bar gebruik was moeizaam door opgevoed excuus weinig personeel.
1e avond 1 persoon GEEN probleem. 2e avond 4 personen weinig beleving. 3e avond half 10 al met tegenzin toegelaten met excuus ja wij zijn maar met 2 en willen echt om 10 uur sluiten.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Sales Breda, General Manager van Campanile Breda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2021

Beste Henk,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie score,
Wij vinden het vervelend dat u hinder heeft ervaren in onze gastvrijheid door het toedoen van het landelijke personeel te kort.
Wij hopen dat we u snel weer eens mogen ontvangen in betere tijden.

Met vriendelijke Groeten,

Kersti, Team Campanile Breda

Beoordeeld op 14 augustus 2021

Hartelijk personeel bij ontvangst en in het restaurant.
Goede keuken en ontbijtbuffet was prima.
Kamers zijn goed. Alleen de kussens vonden wij te klein.
We waren verrast dat het hotel ook fietsen verhuurde.

Beste Anetta,

bedankt voor het achterlaten van deze mooie score, Wij zijn blij dat u heeft genoten en willen u graag weer ontvangen in ons hotel,

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 augustus 2021

Het hotel is op een strategische plaats gevestigd en biedt voldoende mogelijkheid om te overnachten en te dineren/ontbijten. Het hotel is, naar mijn mening, niet echt geschikt om veel dagen te overnachten.

Mocht u met een tweede scherm willen werken; de televisie is helaas zó geprepareerd dat het inpluggen van een HDMI-kabel geen zin heeft; er kan immers geen HDMI-kanaal worden geselecteerd.

Beste Sven,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie score,
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons hotel,

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 28 juli 2021

Helaas is ons bezoek niet erg goed bevallen, ondanks vriendelijk personeel. Onderstaande zaken waren echt onder de maat:
Geen stopcontact vindbaar om telefoon op te laden.
Schimmel in de badkamer.
De kamer is niet echt schoon en veel meubilair is beschadigd.
Communicatie was niet erg duidelijk: telefonisch gereserveerd waarbij een uur eerder inchecken geen probleem was. Vervolgens krijg ik een mail om Early Check in te reserveren zodat ik om 10 uur kan inchecken i.p.v. 2 uur. Gebeld en dit in orde gemaakt en vervolgens mag ik vanaf 11 uur inchecken. Bij het hotel word vervolgens aangegeven dat ik pas om 2 uur naar de kamer mag tenzij ik extra betaal, terwijl dit per telefoon reeds was afgesproken.

Overigens de klacht van de schimmel ook bij de balie gemeld, de reactie hierop was "Bedankt voor het melden.". Voor mij dus de eerste en laatste keer bij dit hotel, ik heb voor minder geld bij veel beter hotels geslapen.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Sales Breda, General Manager van Campanile Breda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2021

Beste Mark,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te voorzien van de gegeven feedback. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat er een onduidelijke communicatie is ontstaan vanuit onze kant, excuses daarvoor.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons te laten weten welke dag u bent verbleven en in welke kamer? Wij ontvangen dit graag per mail op Breda@campanile.com. Zo kunnen wij de volledige kamer na lopen en daar waar nodig herstellen.

Alvast bedankt voor de genomen moeite,

Met vriendelijke Groeten,

Lotte, Team Campanile Breda

Beoordeeld op 26 juli 2021

We waren afgelopen zaterdag een nachtje in dit hotel. Zondag wilden we lunchen maar de kok was er pas om half drie. Maar er was een meisje die in haar vrije tijd( ze was allang klaar) bleef om voor ons vijven een ei met tomaat en kaas te bakken! Wat een heerlijk kind was het! Soiso is het personeel allemaal heel erg vriendelijk! Top!

Datum van verblijf: juli 2021

Hi Cint,

Ik heb met veel genoegen de Eieren voor jullie klaar gemaakt! Het was een genoegen om jullie in ons hotel te hebben,
hopelijk tot snel!

Met gast vrije groet,