17 mei 2018 beoordeeld

Eenvoudig gemiddeld hotel. Helaas geen airco op de kamer aanwezig. Was erg warm op de kamer hierdoor slecht geslapen. Alleen raam open te zetten. Veel poolse arbeiders.

Goede en vriendelijke mensen aan de receptie. Ontbijt is ook goed.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Jacco S, General Manager van Campanile Breda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Hartelijk dank voor uw feedback. Leuk te horen dat u genoten heeft van ons ontbijtbuffet en dat onze medewerkers goed voor u gezorgd hebben. Het spijt ons dat het wat warm op de kamer is geweest. Onze kamers beschikken inderdaad niet over airco.Wij danken u voor uw verblijf. Hopelijk mogen wij u snel weer eens verwelkomen in ons hotel.

12 mei 2018 beoordeeld

- De prullenbak zat nog overvol met bierblikjes van de vorige bezoeker.
- We hadden 2 aparte bedden, terwijl we een 2 persoonsbed hadden gevraagd.
- We hebben ontbijt erbij betaald en hier bonnetjes voor gekregen, maar deze zijn nooit ingenomen.
- Het ontbijt bestond uit koude gebakken eieren, spek wat broodjes en vleeswaren. Sinaasappelsap zelf persen was niet te doen (en best vies omdat het apparaat niet schoongemaakt werd, alleen leeg geschept). Duurde ook wel lang voordat eten werd aangevuld, daardoor nog beperkter keus.
- Het is nog zo'n 10 minuten rijden met de auto voordat je in het centrum van Breda bent.
+ De kamers waren wel schoon verder.
+ Bedden lagen prima.
+ Personeel vriendelijk.
+ Voor ons was het hotel gratis, dus we verwachtten ook niet te veel. Het is prima als je daar alleen maar een nachtje slaapt. Je moet gewoon niet te veel verwachten.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en uw feedback. Fijn te horen dat ons personeel u netjes en vriendelijk geholpen heeft. Ook fijn te horen dat u lekker heeft geslapen. Wij zijn echter zeer geschrokken over de staat van uw kamer en de kwaliteit van het roerei op het ontbijtbuffet. Wij zijn het er uiteraard mee eens dat dit niet had mogen gebeuren. Wij zullen dit zeker oppakken en bespreken met ons team. Wellicht is uw verblijf hierdoor in een teleurstelling geëindigd en dat spijt ons enorm. Toch hopen wij u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Wij laten u graag zien dat we veel beter kunnen. .

11 mei 2018 beoordeeld

Alleen een minpunt was slecht openbaar vervoer in de avonduren omdat het op het industrie terrein ligt. maar verder een prima heerlijk ontbijt ,en ook daar weer een zeer vriendelijke bediening. Een hotel om terug te komen

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group

Hartelijk dank voor uw feedback,

Wij zijn blij te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij danken u voor uw reservering en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotelkamer was wél schoon, verder erg klein voor 2 losse bedden. Ook was het niet echt een gezellige kamer, de aankleding was zeer gedateerd. Ontbijt was érg duur in verhouding tot wat je krijgt. Er stonden lange rijen voor koffie en thee machines. Ook het gesneden fruit en de croissants smaakte heel chemisch.

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Jacco S, Manager van Campanile Breda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Geachte Lisa B,

Hartelijk dank voor uw feedback.Het helpt ons onze service te verbeteren. Het spijt ons dat uw verblijf niet geheel naar verwachting is geweest. Wij zijn zeer geschrokken van uw opmerking met betrekking tot het verse fruit en de croissants van ons ontbijtbuffet. Het fruit wordt dagelijks vers geserveerd en de croissantjes bakken we dagelijks vers af. Erg vreemd inderdaad. We zullen dit delen met ons team en goed in de gaten houden. Wij danken u verder voor uw verblijf en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

5 maart 2018 beoordeeld

We zijn bij dit hotel beland via ons bongo boekje, mijn verwachtingen lagen ook niet echt hoog maar dit is het slechtste wat we tot op heden van hotels hebben gehad. Het ontvangst bij de receptie was prima en vriendelijk. Wat de kamer betreft kan ik kort verwoorden, beetje verouderd en de badkamer was niet echt top. Het restaurant en de Ontbijt zaal kunnen wat gezelliger gemaakt worden. Wat het ontbijt betreft dit was wel in orde,alles wat een ontbijt omvat is voorhanden. Ik zou dit hotel kunnen vergelijken met een hotel dat veel chauffeurs gebruiken naast de autobaan.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Jacco S, General Manager van Campanile Breda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2018

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te horen dat ons personeel goed voor u gezorgd heeft. Dank voor de opmerking m.b.t. de sfeer van ons restaurant. Wij zullen dit intern bespreken. Het spijt ons dat uw verblijf niet naar verwachting is geweest. Ons excuus hiervoor. Wij danken u voor uw verblijf en hopen u toch in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.