Beoordeeld op 17 mei 2018

Eenvoudig gemiddeld hotel. Helaas geen airco op de kamer aanwezig. Was erg warm op de kamer hierdoor slecht geslapen. Alleen raam open te zetten. Veel poolse arbeiders.

Goede en vriendelijke mensen aan de receptie. Ontbijt is ook goed.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Jacco S, General Manager van Campanile Breda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2018

Hartelijk dank voor uw feedback. Leuk te horen dat u genoten heeft van ons ontbijtbuffet en dat onze medewerkers goed voor u gezorgd hebben. Het spijt ons dat het wat warm op de kamer is geweest. Onze kamers beschikken inderdaad niet over airco.Wij danken u voor uw verblijf. Hopelijk mogen wij u snel weer eens verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 12 mei 2018

- De prullenbak zat nog overvol met bierblikjes van de vorige bezoeker.
- We hadden 2 aparte bedden, terwijl we een 2 persoonsbed hadden gevraagd.
- We hebben ontbijt erbij betaald en hier bonnetjes voor gekregen, maar deze zijn nooit ingenomen.
- Het ontbijt bestond uit koude gebakken eieren, spek wat broodjes en vleeswaren. Sinaasappelsap zelf persen was niet te doen (en best vies omdat het apparaat niet schoongemaakt werd, alleen leeg geschept). Duurde ook wel lang voordat eten werd aangevuld, daardoor nog beperkter keus.
- Het is nog zo'n 10 minuten rijden met de auto voordat je in het centrum van Breda bent.
+ De kamers waren wel schoon verder.
+ Bedden lagen prima.
+ Personeel vriendelijk.
+ Voor ons was het hotel gratis, dus we verwachtten ook niet te veel. Het is prima als je daar alleen maar een nachtje slaapt. Je moet gewoon niet te veel verwachten.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en uw feedback. Fijn te horen dat ons personeel u netjes en vriendelijk geholpen heeft. Ook fijn te horen dat u lekker heeft geslapen. Wij zijn echter zeer geschrokken over de staat van uw kamer en de kwaliteit van het roerei op het ontbijtbuffet. Wij zijn het er uiteraard mee eens dat dit niet had mogen gebeuren. Wij zullen dit zeker oppakken en bespreken met ons team. Wellicht is uw verblijf hierdoor in een teleurstelling geëindigd en dat spijt ons enorm. Toch hopen wij u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Wij laten u graag zien dat we veel beter kunnen. .

Beoordeeld op 11 mei 2018

Alleen een minpunt was slecht openbaar vervoer in de avonduren omdat het op het industrie terrein ligt. maar verder een prima heerlijk ontbijt ,en ook daar weer een zeer vriendelijke bediening. Een hotel om terug te komen

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group

Hartelijk dank voor uw feedback,

Wij zijn blij te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij danken u voor uw reservering en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 5 maart 2018

We zijn bij dit hotel beland via ons bongo boekje, mijn verwachtingen lagen ook niet echt hoog maar dit is het slechtste wat we tot op heden van hotels hebben gehad. Het ontvangst bij de receptie was prima en vriendelijk. Wat de kamer betreft kan ik kort verwoorden, beetje verouderd en de badkamer was niet echt top. Het restaurant en de Ontbijt zaal kunnen wat gezelliger gemaakt worden. Wat het ontbijt betreft dit was wel in orde,alles wat een ontbijt omvat is voorhanden. Ik zou dit hotel kunnen vergelijken met een hotel dat veel chauffeurs gebruiken naast de autobaan.

Datum van verblijf: maart 2018
Jacco S, General Manager van Campanile Breda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2018

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te horen dat ons personeel goed voor u gezorgd heeft. Dank voor de opmerking m.b.t. de sfeer van ons restaurant. Wij zullen dit intern bespreken. Het spijt ons dat uw verblijf niet naar verwachting is geweest. Ons excuus hiervoor. Wij danken u voor uw verblijf en hopen u toch in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 januari 2018

We verbleven hier voor een nacht. Langer had ik ook niet gewild. Een groot tekort aan stopcontacten in de kamer; badkamer was niet schoon - oppervlakkig wel, maar de kranen waren verkalkt en de voegen waren niet schoon. En ik vind vloerbedekking in een hotel nog steeds niet fris en hygiënisch.
Geen gebruik gemaakt van het restaurant.
Personeel was wel erg vriendelijk.

Datum van verblijf: januari 2018
Jacco S, General Manager van Campanile Breda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Hartelijk dank voor uw feedback. Het delen van uw ervaringen helpt ons onze service te verbeteren waar dat nog nodig is. Fijn te horen dat ons personeel goed voor u gezorgd heeft. Dank voor de opmerking m.b.t. de badkamer. Hygiëne staat bij ons hoog in het vaandel. Dit had niet mogen gebeuren, ons excuus voor het ongemak. Wij danken u voor uw verblijf en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.