Beoordeeld op 1 december 2017 via mobiele applicatie

Dit is geen luxe maar biedt absoluut waar voor zijn geld. Rustig gelegen. Wel wat verder van de stad. Ontbijt is goed, WiFi werkt prima. Kamers zijn eenvoudig uitgerust maar voldoende. Sfeer is vriendelijk.

Verbleef: december 2017, reisde alleen
Jacco S, General Manager van Campanile Breda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn erg blij te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Hopelijk mogen wij u snel weer eens verwelkomen in ons hotel.

Team Hotel Campanile Breda

Beoordeeld op 7 november 2017

Tijdens een bedrijfsuitje geslapen. Het hotel was prima, de bedden waren goed en ook de badkamer was schoon. Tip top in orde voor een goede prijs! Ik raad het iedereen aan. Enkel jammer dat de ligging wat verder buiten de stad is.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 oktober 2017

Bij het zien van de prijzen hoef je geen al te grote luxe te verwachten. Niks is minder waar bij het betreden van de kamer. Best wel een ruime kamer met alles wat je nodig hebt ter beschikking: Wifi, TV, badkmer met bad... Maar verder mag je niet kijken. Het tapijt bevat heel wat vlekken (vies). Het sanitair was gekuist, maar toch lagen er nog haren in het bad. Ook de wastafel bevatte vlekken. Zelfs de vuilnisemmer was niet geleegd. Het ontbijt was basic, werd niet continue aangevuld, maar wel lekker. Kortom: goed voor een nacht, maar absoluut niet voor meerdere opeenvolgende nachten.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterzijde van het hotel.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 september 2017 via mobiele applicatie

Nachtje geslapen in dit hotel. De kamers zijn verouderd. Het bed is oké. Ligging tov het centrum is niet gunstig. Ontbijt is in buffetvorm en er is keuze genoeg. Wil je koffie, dan moet je geduld hebben want dat duurt even omdat er best veel mensen zijn die dit ook willen en in de rij staan voor een bakkie. Bij ons waren de bonen op! Duurde even eer deze werden aangevuld.
Kortom prijs is laag dus verwacht niet te veel.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Degelijk hotel zonder luxe op goedkopere kamers. Kleine badkamer maar voldoet voor 1 a 2 nachten. Vriendelijk personeel en ontbijt apart bij te boeken. Kamers zijn schoon en netjes. Goede prijs voor normale kamer. Ca. 10 min buiten centrum met de taxi.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden