Campanile Breda Hotel
US$ 216*
US$ 196*
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Novotel Breda(Breda)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 111*
US$ 84*
Priceline
FilterenAlle talen
15 september 2015 beoordeeld

Dilt hotel is zeer geschikt voor doorreis en/of kort verblijf. Het ligt buiten het centrum dat echter wel gemakkelijk te bereiken is als je eigen vervoer hebt.
Wij hadden een mooie kamer en badkamer met bad.
De keuken was voortreffelijk. Wij hebben er heerlijk gegeten na een lange reis was dat echt fijn. Een pluim voor de kok! Ook het "kleine ontbijt" was royaal en goed.

Kamertip: Voor oudere mensen is een kamer op de beganegrond aan te bevelen. De stad Beda heeft een zeer mooie en belangrijke kathedraal.
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Jacco S, General Manager van Campanile Breda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2016

Geachte Pixeltje,

Bedankt voor uw positieve feedback. Heel fijn om te lezen.
Komt u snel weer een keer bij ons logeren?

Team Campanile

2 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Kamer was basis ingericht maar schoon. Helaas geen extra stopcontacten op de kamer voor een telefoon oplader oid. Ontbijt ook basis maar wel voldoende. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Geen last gehad van herrie van omgeving of andere gasten.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner

Geachte gast,

Bedankt voor uw positieve feedback. Wij zijn erg blij om te lezen dat alles naar wens is geweest. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Team Campanile

27 augustus 2015 beoordeeld

DE prijs kwaliteit is in orde voor dit hotel . Alleen is er 's nachts veel lawaai op de parking door groepen ( voetbal - hokey - volleybalploegen) die er ook logeren en daar afspreken om de stad in te trekken of terug te komen . Wij waren met 5 koppels , waarvan er 3 langs de parking zijde sliepen en twee aan de kant van de Tilburgsebaan . Het lawaai was merkelijk verchillend

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner

Geachte gast, bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u lawaai heeft ondervonden van andere hotel gasten. Mocht zoiets nog een keer gebeuren kunt u altijd naar de receptie bellen. Wij zullen er dan naar toe gaan en zorgen het probleem opgelost zal worden. Wij hopen u snel weer in ons hotel te mogen ontvangen. Team Campanile

25 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had hier voor drie nachten geboekt en vooruit betaald. Weinig verwachtingen: je betaald niet veel dus verwacht je ook niet zo veel.
Bij ontvangst krijg je het bekende kaartje waar je keycard in gedaan wordt. Wow... Speciale lakens, goede merkmatrassen... Mijn verwachtingen gingen omhoog.
Bij binnenkomst in de kamer leg ik mijn tas op het daarvoor aanwezige bagagerek. Hé, een oud spinnenweb met stof aan het rek.... Kan gebeuren, daar kijk je niet altijd..... Even het bed proberen.... Goh, wat is dat? Een winkelhaak in het onderlaken, precies tussen de kussens en de deken. Zo'n plek waar het opvalt zeg maar. Tja, dan kan marketing nog zulke mooie verhalen schrijven, als housekeeping niet meewerkt... Dan maar even naar de badkamer. Er liggen voor één persoon handdoeken met een kaartje dat er meer handdoeken in de kast in de kamer te vinden zijn. Gelukkig maar want de kleine handdoek die voor de spiegel ligt is vies: er zit oppervlakte vuil op van onbekende oorsprong (make up? Ik hoop het maar). Ik gooi de handdoek op de grond, het internationale signaal dat de handdoek vervangen moet worden. Als ik douche valt me op dat het luchtrooster in de douche al heel lang niet is schoon gemaakt. Ik ken het probleem van thuis; elke paar maanden tenminste schoonmaken anders komt er geen lucht meer door vanwege het opgehoopte stof.
De volgende ochtend wil ik zeker maken dat het laken vervangen wordt en met mijn domme hoofd haal ik een groot deel van het laken van het bed.... Dom dom dom... Wat ik daaronder vind tart werkelijk elk voorstellingsvermogen.... Haren van tenminste drie eerdere gasten (en niet enkele haren maar veel) en erger nog diverse ontzettend smerige vlekken. Redelijk pissed maak ik hiervan melding bij de receptie. Er wordt een notitie gemaakt dat housekeeping dit in orde maakte en ik krijg excuses. Na een hele lange dag met trainingen en workshops keer ik even voor 11 uur 's avonds terug in mijn kamer. Het bed is gemaakt... Ik durf het niet aan om onder het laken te kijken. Ik besluit te gaan douchen.... Hé die handdoek ken ik toch?? De vlek zit op dezelfde plek als de handdoek die ik op de grond had gegooid....als ik de handdoek optil hangen en liggen daar haren onder die niet van mij kunnen zijn (als in hele lange haren terwijl ik kort haar heb)...
Ik pak mijn spullen, vraag om restitutie van mijn volledige kosten ("kan alleen de manager beslissen en die is er niet") en vertrek.
Ik heb uiteindelijk de manager gesproken. Veel excuses en de verzekering dat "het hele proces is aangepast". Vanwege mij??? Sorry, dan ben je een manager van niets als het zo uit de hand mag lopen. De prijzen van hotels verschillen vanwege de locatie, de grootte van de kamer en de voorzieningen maar overal mag ik een schoon bed verwachten. Ik ben niet snel heel negatief (of positief for that matter) maar voor dit hotel wil ik iedereen waarschuwen. Mijden als de pest!!!! Ik heb overigens wel mijn geld terug gekregen voor de volledige drie dagen maar eerlijk gezegd had ik schadevergoeding moeten vragen. Ik heb de foto's nog als bewijs mocht iemand dit verhaal in twijfel trekken.

Verbleef: Juli, 2015, reisde voor zaken
19 juli 2015 beoordeeld

uitstekend ,schoon stil en vriendelijk personeel lekker gegeten en de stilte in hotel was fantiestas . ook was het er erg schoon en het water lekker warm wel miste ik een dweiltje in de douche ruimte om de boel droog te houden ,des al niet te plus genoten.

Kamertip: ramen dicht houden als je op begane grond slaapt ,de arbeiders gaan vroeg uit de veren -donzendekbed- en rijden rond
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met vrienden
Bedank Roger Christiaa... K
Jacco S, General Manager van Campanile Breda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2016

Geachte Roger,

Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u uw verblijf in het Campanile hotel zo fijn heeft ervaren. Wij hopen dat wij u snel weer mogen verwelkomen in ons hotel.
Team Campanile